Autumn 🍁

9/21/2016


Hejka! Moim zdaniem jesień można już wyczuć i to bardzo co prawa kalendarzowa zaczyna się już za 2 dni! Jesień była już wyczuwalna od 2 tygodni jak dla mnie czuła ten zimny wiatr który nie był delikatny i cieplutki ale oziębły.

Nie mogę w to uwierzyć , jak szybko ona nastała pamiętam poprzednią jak by była tydzień temu ale nie to już kolejna :/. To uświadamia mnie że po prostu dorastam.


Jesień jest idealna na picie cieplutkiej herbaty z cytryną i miodem lub gorącej czekolady i..... mleka z miodem :3.  To czas na dobrą książkę czytaną przy aromacie świeczek o zapachu jabłka i cynamonu oraz na cieplutki kocyk który nas otuli nawet w najzimniejszą noc gdy za oknem pada deszcz.

A wy za co kochacie jesień🍁 ?





























Fot. klik

Koszula- Miejski sklep
Getry i bluzka - Sinsay
Bomber jacket- allegro (klik)

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Śliczne zdjęcia <3
    Jedyną rzeczą jaką lubię w jesieni są wieczory pod kocykiem w towarzystwie książki, świecy i gorącej herbatki ♥
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie! :)) zapraszam na nowy post! :)) start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia ! Każdemu jesteń kojarzy się z cieplutkim kocem < 3
    Zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie lubię jesieni :(

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie przepadam za jesienią :/
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja szczerze mogę powiedzieć, że nie lubię jesieni. Jest zimno i ponuro. Nawet tzw. "umilacze" nie pomagają :(
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne zdjęcia <3 Jak zawsze ;)
    Jak dla mnie jesień jest cudowną porą, utożsamiam się z nią trochę. To taka zmiana świata. Drzewa tracą liście aby na następny rok mieć ich więcej. My też zmieniamy się jak drzewa jesienią.
    Uwielbiam takie wieczory z kocykiem świeczką i herbatką. Brakuje mi tylko kota, ale tego nie będę mieć dopóki nie będę mieć swojego mieszkania...
    Zapraszam:
    izagada.blogspot.com
    W końcu zebrałam się na napisanie posta ;)
    Pozdrawiam,
    Izia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo 💖 dziękuje bardzo ❤ zgadzam się :)

      Usuń
  8. nice blog! =)
    following each other via gfc?
    let me know & have a nice sunday!
    xoxo

    https://la-colorful-passion.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam jesienne wieczory z kocykiem i herbatą a jeszcze do tego ulubiony serial ojej.
    Bardzo fajne zdjęcia.
    Zapraszam serdecznie
    tylkomarzeniablog.blogspot.com
    Może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń