Ulubieńcy sierpnia

8/26/2016



Siemaneczko ♥ przygotowałam ulubieńców sierpnia gdyż dodaję ten post co 2 miesiąc zazwyczaj :)
I padło właśnie na ten miesiąc :)


Muzyka

Charlie Puth - We Don't Talk Anymore (feat. Selena Gomez)
MACKLEMORE & RYAN LEWIS - SAME LOVE feat. MARY LAMBERT
The Chainsmokers - Closer (Lyric) ft. Halsey
Martin Garrix & Bebe Rexha - In The Name Of Love
The Chainsmokers - Don't Let Me Down ft. Daya  
Calvin Harris - This Is What You Came For (Official Video) ft. Rihanna
Edzio x Skor x Onar - Tylko Z Tobą


Filmy

Dla ciebie wszystko- Bardzo ładny i wzruszający film który bardzo polecam
Komedia mało romantyczna- Jak po samym tytule możecie stwierdzić jest to komedia bardzo w moim klimacie takie komedie bardzo lubię :)
Zanim się pojawiłeś- Film jest jednym z najlepszych jaki oglądałam


Kosmetyki

Lakier do paznokci- który znalazłam w Biedronce za jakieś 7 zł. Od dawna chciałam kupić szary lakier ten sprawdza się naprawdę dobrze jest całkiem trwały i po jednym pomalowaniu jest bardzo intensywny


Żel pod prysznic- Ma przepiękny zapach który utrzymuje się na skórze. Zamawiałam go z Oriflame za jakieś 10 zł :)

Krem do oczyszczenia twarzy- Nie umiem tego nazwać (hah)
Jest to kremowy - żel do twarzy który bardzo oczyszcza. Jeśli chodzi o stosowanie powinno się nim myć twarz biorąc go na palce i jednocześnie od razu myć wodą. Lecz ja nakładam to na całą twarz i chwile trzymam na twarzy. To bardzo piecze w oczy ale naprawdę bardzo dobrze oczyszcza. (Avon)


Perfumy- Zakochałam się w tym zapachu. Kupowałam je jakoś w czerwcu ale w sierpniu podbiły moje serce mają bardzo słodziutki zapach. (Avon około 20 zł)

 Jedzenie i picie

Orzeszki- Bardzo dużo ostatnio ich jadłam tak po prostu bo miałam ochotę :)

Shake waniliowy- Kupiłam go przypadkowo w Biedronce ale tak bardzo mi zasmakował i musiał znaleźć się w ulubieńcach


Woda z limonką - Idealny napój na upalne dni.


Inne

Świeczki- Latem raczej nikt nie ale  je tak często jak zimą bo wtedy one otulają nasz pokój świątecznym klimatem. Ale ostatnio bardzo spodobały mi się te o zapachu bzu :)


Kolorowani odstresowujące - ostatnio bardzo polubiłam je. Tą którą widzicie na zdjęciu kupowała moja mama w kiosku. To jest chyba tygodnik. Co tydzień wychodzi taka książeczka i znajdziecie ją w kiosku. Ja pokazałam tylko jedną ale mam ich  już około 20 Ale naprawdę możecie teraz znaleźć je w każdej księgarni :)





You Might Also Like

57 komentarze

  1. na mnie chyba by nie podziałała ta kolorowanka do odstresowania ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze wszystkich ulubieńców najbardziej przypadły mi do gustu woda z dodatkiem limonki i kolorowanki odstresowujące ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie same świeczki <3 Uwielbiam ich zapach.
    Zapraszam na nowego posta:
    izagada.blogspot.com
    Pozdrawiam,
    Izia

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post! It's so nice!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Woda z limonką. Mmmm, pycha :)

    obserwuję :)
    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. "Zanim się pojawiłeś" - uwielbiam! :) Świetni ulubieńcy. Ten shake jest pyszny :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post :). Z ulubieńców wybrałabym kolorowanki odstresowujące (sama posiadam kilka :))i świeczki. Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post :D Podobnie jak ty - często piję wodę z limonką :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. ile kosztuje ten krem do oczyszczacnia twarzy ?
    ooo mam ten lakier jest faktycznie db

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi ulubieńcy!

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! Zostałaś nominowana do LBA! Szczegóły na moim blogu > / MÓJ BLOG - zapraszam /

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajni ulubieńcy! ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetni ulubieńcy! Bardzo podoba mi się kolor lakieru :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ♥ i cieszę się :)

      Usuń
  14. widze ze mamy podobny gust muzyczny;)
    a z filmow rowniez uwielbiam Zanim sie pojawiles<3

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śwoeczki zawsze dobre!! :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajni ulubieńcy, ten krem do twarzy mnie zainteresował ;)

    NOWY POST - KLIK ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajni ulubieńcy, ten krem do twarzy mnie zainteresował ;)

    NOWY POST - KLIK ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten sam żel do oczyszczania twarzy (chociaż ja nazywam to maseczką, haha) :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no w sumie to tak można o nazwać :D

      Usuń
  19. Woda z limonką jest również moim ulubieńcem :D

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w filmie "zanim się pojawiłeś", jest świetny!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Lakier z Biedronki mnie zaciekawił, może się przejdę i zobaczę czy jeszcze jest :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie- dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem
    http://niedoskonaleidealna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jeszcze są ale nwm czy u ciebie będą ale koniecznie poszukaj :)

      Dziękuje bardzo ♥

      Usuń
  22. Fajne podsumowanie ulubieńców :) Urocze świeczki :)
    Obserwuję :)
    https://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Dodałaś moją ulubioną piosenkę :D Ja tez mam jedną kolorowankę i masz rację one są świetne! :D
    Pozdrawiam ;) #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh ♥ tak mi tez się podobają ♥

      Dziękuje i pozdrawiam również ♥

      Usuń
  24. Film ,,Zanim się pojawiłeś" jest swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Lakier do paznokci z Biedronki i żel pod prysznic sama mam i również jestem z nich zadowolona :)
    Bardzo fajny blog, chętnie zaobserwujemy. My wraz z chłopakiem dopiero zaczynamy więc liczymy na wzajemne wsparcie z Twojej strony! :) www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę ♥ Oczywiście i bardzo dziękuje :)

      Usuń
  27. Christian Louboutin Pumps are so famous for the luxurious and distinctively styled designs, which enhances personal vogue taste and make it easy to match with varied dressing ways.
    Christian Louboutin Pumps 12CM Red White Pointed
    Christian Louboutin Pumps 12CM wine red Pointed
    Christian Louboutin Pumps 12CM wine red red Pointed
    http://www.clsneakersmall.com

    OdpowiedzUsuń