Tag: Szkolny czas

8/23/2016




Hejka dziś przychodzę do was z tagiem ostatnio były przybory do szkoły więc pozostańmy jeszcze w tym szkolnym klimacie.

1. O której wstajesz do szkoły ?
Ogółem zawsze wstawałam o 6:30 i o 7:30 wyjeżdżałam z domu ale nie wiem  jak teraz będzie

2. Ulubiony nauczyciel ?
Jakoś nie mam miłych wspomnień po nauczycielach z podstawówki ;/. Ale chyba najbardziej lubiłam Pana od muzyki i nauczycielkę plastyki. Nie wiem jak będzie w  gimnazjum ;)

3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepszy?
Nie ma takiego. Dobre oceny   które mnie zadowalały miałam z połowy przedmiotów.

4. Czy masz w szkole klasie grupę bliskich Ci osób czy raczej zadajesz się z każdym?




Zawsze miałam i mam swoją grupkę z którą spędzam czas :).

5. Plecak, torebka czy tornister ?
Zdecydowanie plecak. Moim zdaniem najwygodniejszy.

6. Czy malujesz się do szkoły?
Nie i nie mam zamiaru jak na razie gdyż uważam że jestem za młoda hah :D

7. Do szkoły spodnie, spódnice czy sukienki ?
Hymm różnie zazwyczaj spodnie bo  najwygodniej. Ale lubię nosić także sukienki i spódnice :)

8. Czy nosisz dodatki do szkoły (bransoletki itd) ?

Zazwyczaj mam kolczyki które zmieniam raz na jakiś czas. Bransoletki i łańcuszek lub naszyjnik taż mam zawsze ale cały czas te same jak sobie przypomnę aby coś zmienić to zmieniam

9. Czy w zeszłym roku szkolnym miałaś czerwony pasek?
Tak! Nareszcie mi się udało lecz kosztowało mnie to dużo stresu, płaczu i
... włosów od maja chodziłam taka zestresowana i zrozpaczona że moje włosy wychodziły mi garściami. Byłam z tego problemu podwójnie przejęta. Naprawdę dałam z siebie wszystko i jestem z siebie dumna udowodniłam sobie i innym którzy we mnie nie wierzyli. A jeśli chodzi o włosy jest już dobrze przestały wypadać i są coraz gęstsze. Była to 6 klasa podstawówki ale nauczyciele byli okrutni i niesprawiedliwi dobrze że już id3 do innej szkoły :)













10. Czy jesz w szkole 2 śniadanie?
Nie zawsze bo jest mi niedobrze. :/ w ogóle w roku szkolnym normalne śniadanie jem tylko w weekendy gdyż jak idę do szkoły to nic mi nie smakuje i jest mi  nie dobrxe :/ i czasem nawet wymiotuje :(

11. Przedmiot, z którego uważasz, że jesteś słaba , źle Ci z nim idzie?
Zdecydowanie matematyka Jeśli chodzi o moją  ocenę to 2 nie jest ona oceną którą należy się chwalić ale po prostu uważam że moja była nauczycielka nie miała podejście do prowadzenia lekcji w podstawówce. Miała swoich ulubionych uczniów do których nie należałam. Myśl3 że zostałam nie sprawiedliwie oceniona. Osoby które miały nie zdać i nic nie robiły przez cały rok  napisały jakieś jedno równanie i zdały z 2 tak jak ja. Tylko ja uczyłam si3 przez cały rok i starałam się jak umiałam a im na koniec roku przypomniało się i był płacz i zgrzytanie zębów ;/.

12. Do szkoły chodzisz pieszo czy jeździsz autobusem, taxi, samochodem?
Dotychczas jeździłam rowerem a zimą autobusem  ale teraz będę jeździć autobusem

13. Zmieniasz buty w szkole?
W podstawówce tak ale teraz nie wiem






14. Czy lubisz ćwiczyć na w-f w szkole?
Nie, nienawidzę grać w gry zespołowe. Z powodu drapania, bicia, popychania, zwyzywania mnie dla głupiej piłki. Raz koleżanka mnie zwyzywała jak  grałyśmy w siatkówk3 a ja nie odbiłam piłki aż mnie zamurowało, że takich słów można wyzywać w głupiej grze za to tylko, że nie odbiłam piłki. Za to lubię gimnastykę i skakanie przez kozła.  Hah to raczej jedyne co było fajne w w-f-ie nikt na mnie nie krzyczał ani nic. Czasem nawet nie ćwiczyłam jak wiedziałam że będziemy grać w piłkę r3czoną lub coś innego ale wtedy wszyscy byli obrażeni ze nie ćwiczę. Albo  jak mieliśmy grać z chłopakami to także nie ćwiczyłam bo nie chciałam ponieść obrażeń jak dla mnie wszystkie te gry były zbyt brutalne i nie mają najmniejszego sensu Nie miałam zamiaru płakać po lekcji bo  nie odbiłam piłki i zostałam zwyzywana.

15. Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?
Nie, cieszę się wolnym, bo ze znajomymi i tak się widzę. :)

Dziękujęęę za ponad 30 obserwatorów
to dla mnie dużooo!! Kocham was!!  Jesteście niesamowici 💙!


Fot.klik

Spodenki- H&M
Koszulka- Second hand

You Might Also Like

20 komentarze

  1. bardzo pozytywne zdjęcia! powodzenia w nowej szkole :)


    specialelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kiedyś musiałam wstawać o 5:30 :( Dobrze, że w moim słowniku nie ma już czegoś takiego, jak "powrót do szkoły"..:)

    Pozdrawiam,
    http://karolinabrozis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejka jak fajnie ja dopiero zaczynam gimnazjum jeszcze nie zaczęłam ale już mi się nie chce :D hah

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia! <3 Co do szkoły i dobrych ocen to gratuluje paska i życzę powodzenia w gimnazjum. Ja idę aktualnie do drugiej klasy :P Na pewno dobrze sobie poradzisz :) Ja co prawda jakoś nie miałam nigdy z matematyką problemów, nawet jestem w klasie matematycznej, ale życzę powodzenia z tym przedmiotem :)
    Zapraszam,
    izagada.blogspot.com
    Pozdrawiam,
    Izia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ♥
      Myślę ze sobie poradzę muszę być dobrej myśli :)
      oo no to fajnie niestety matematyka to nie jest przedmiot który lubię i nie idzie mi z niego ale będę się starać aby było dobrze :)

      Usuń
  4. Nie wiem czy potrafiłabym wstawać o 6 rano ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. W gimnazjum wstawałam o 6.30 a w technikum o 5 (to była męczarnia) :D
    Gratuluję paska na świadectwie :) Dużo Cię to kosztowało :)
    Powodzenia w nowej szkole!
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ale się udało :)
      Dziękuje ♥

      Usuń
  6. Świetny tag!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w nowej szkole. Ja w tym roku mam maturę więc też się trochę namęczę !! ;)
    Pozdrawiam
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! ♥ także życzę powodzenia na pewno sobie poradzisz :)

      Usuń
  8. Gratuluję czerwonego paska :) Powodzenia w tym roku szkolnym :)
    Może wspólna obserwacja?
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/08/senna-dla-blondynek-i-nie-tylko.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha, też nienawidzę grać w gry zespołowe :D
    Zapraszam(KLIK) rewanż za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe odpowiedzi, mamy trochę wspólnego :)
    Obserwujemy?;) Daj znać u mnie
    girl-with-passion.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń