My summer morning rutine

8/08/2016




Hejka dziś zamiast pponiedziałku z Roxi jest moja poranna rutyna.


Wstaje zazwyczaj dość późno jakoś po 10. Ale ostatnio staram się o 9 :)

Dziś gdy odsłoniłam zasłonki na moją twarz padały promienie słońca
Kocham te dni gdy wstaję a na dworze świeci słońce od razu lepiej się wstaje z taką radością


Zazwyczaj po obudzeniu sięgam po telefon i sprawdzam wszystkie społecznościówki , następnie idę do kuchni aby zrobić sobie śniadanie
Mam ostatnio fazę na jedzenie omletu
I dzis przygotuje mojego ulubionego.


Potrzebujemy

- pietruszkę
-koperek
-szczypiorek
-2jajka
- mąka
-pieprz i sól
-mleko
-ser

Przygotowanie
Na poczatku do naczynia wbijamy 2 jajka +mleko+ mąka i doprawiamy jak lubimy aby wszystkie składniki połączyły się  używamy łyżki lub miksera. Gdy składniki się połączą dodajemy wcześniej posiekany koperek,pietruszkę i szczypiorek. A następnie znowu mieszamy.


Kolejnym krokiem jest rozgrznie patelni. Gdy patelnia jest rozgrzana pieczemy omlet. Na pocxątku podpiekamy triszeczję na obu stronach. Gdy juz trichę podpieczemy na jednej stronie kładziemy ser i składamy omlet. Pieczemy jeszcze chwile i gotowe! Smacznego ;)


Gdy już zjem zaparzam sobie kawę zazwyczaj zbożową :)






No i przychodzi pora na to aby się ogarnąć  
Zazwyczaj w wakacje zakładam dres lub coś w czym będzie mi wygodnie dziś jest w miarę ciepło więc ubrałam ogrodniczki i koszulkę.







Siadam jak zawsze w moim ulubiony miejscu czyli przy mojej niby toaletce.
Oczyszczam twarz różanym tonikiem z Avonu który bardzo polecam jest naprawdę świetny.


Następnie moje niedoskonałości smaruje pałeczką z Oriflamę


I nawilżam usta jajeczki z Oriflame :D



No i po toaletce zasiadam do laptopa i przeglądam różne inspiracje oglądam filmiki na yt i odpowiadam na wasze komentarze :)



I to już wszystko papa do następnego :)


Chciałabym bardzo podziękować za ponad 7000 tysięcy wyświetleń i 28 obserwatorów jejku mega dziękuje ♥

Chcę zrobić post z serii Back to school z przyborami do szkoły :)
Czy chcecie aby już niebawem pojawił się na blogu ?

You Might Also Like

30 komentarze

  1. Świetny kubek♥ Omlet wygląda przepysznie ;)

    http://xxaureliaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) i właśnie taki jest :)

      Usuń
  2. omlet mniam! moze wspolna obserwacja? zacznij:)
    zapraszam do siebie na notkę z najważniejszego dla mnie dnia, jeśli się spodoba zostań na dłużej:)
    blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja poranna rutyna jest bardzo podobna do twojej! Co do posta z przyborami do szkoły, to chętnie zobaczyłabym coś takiego na twoim blogu :)

    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super odpisałaś i te wszystkie pyszności :)

    Mój blog klikk

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi nigdy te omlety nie wychodzą, ale mi smaka narobiłaś :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj wstałam przed 8 i staram się przestawić swój organizm tak, żeby bez problemów budzić się o 7 :) dzień jest wtedy o wiele dłuższy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ja też bym chciała tak wcześnie wstawać ale po prostu nie mogę się dobudzić :/ :D hah

      Usuń
  7. Ja również kocham budzić się z promieniami słońca na twarzy!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam ten nawilżacz z oriflame :)
    Super obudowa na telefon, zauroczyła mnie! :D
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój poranek wygląda trochę inaczej :D Świetne ogrodniczki. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ale narobiłaś mi smaka tym omletem ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietny post :) wszystko jest starannie opisane. Zastanawiam, sie czy nie zrobić takiego postu u mnie :p
    zapraszam do mnie
    zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) Zrób z chęcią poczytam :)

      Usuń
  12. Super post, chyba zrobie podobny :) wspolna obserwacja ? zapraszam <3 http://pinklips666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie przygotowany wpis! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  14. Super kubek ;D Omlet wygląda pysznie ^^ Śliczne ogrodniczki :D
    Pozdrawiam♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń