Mój kawałek internetu

8/04/2016






Dziś mam zamiar pisać o moim blogu.
Jak jest ? Było?

Kocham pisać nową notatkę, wstać nieco wcześniej aby dodać nowy post
Jestem mega pozytywnie zaskoczona tym ile komentarzy jest pod postami , ile osób obserwuje mojego bloga , ile jest wyświetleń mega się cieszę i bardzo , bardzo wam dziękuje to jest dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.



To mój kawałek internetu , mój świat , wyrażenie samej siebie
Jest to moja pasja i za każdym razem gdy piszę notatkę piszę ją z przyjemnością.
Fajnie jest mieć bloga i wyrażać w nim siebie, otwierać się na świat :)

Gdy zaczynałam pisać na blogu było ciężko , oczywiście początki są najgorsze ale jakoś trzeba je przetrwać nigdy mi się nie zdarzyło abym żałowała że założyłam bloga. Był gorszy okres i lepszy gdy nie miałam weny do napisania notatki lub nie miałam pomysłów na stylizacje ale jakoś musiałam sobie poradzić :)

„Jeśli nie możesz robić rzeczy wielkich, rób małe rzeczy w wielki sposób.”



























Fotograf klikSukienka- Sinsay
Buty- CCC

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Piękna sukienka;)
    Również obserwuję #28
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że robisz to co lubisz :) ładne zdjęcia ;)
    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze są gorsze i lepsze chwile, ale Ty jak widać nie poddajesz się i dalej prowadzisz bloga, czego Ci serdecznie gratuluje :) Piękna sukienka, ślicznie wyglądasz.
    https://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że tak :D
      Dziękuje bardzo <3

      Usuń
  4. Mnie też każdy komentarz, każda obserwacja, a nawet każde wyświetlenie sprawia ogromną frajdę, cieszę się, że są osoby, które chcą czytać to co piszę, interesuje je to co robię :) Prowadząc bloga, czuję, że się spełniam <3 Obserwuję bloga i pozdrawiam :) http://emylkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujeee <3 bardzo <3

      Usuń
    2. Niestety nie mogę znaleźć twojego bloga :/

      Usuń
  5. Mnie też każdy nowy czytelnik, każdy komentarz a nawet wyświetlenie cieszy :)
    blog jest moim miejscem w internecie i raczej szybko się z nim nie rozstanę
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy bloger miewa gorsze okresy, kiedy nie ma weny do pisania. Ja miałam wiele takich kryzysów. Jednak warto pamiętać, żeby nigdy się nie poddawać ;)) #nevergiveup

    http://xxaureliaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale jestes opalona! Ja miałam kiedys miałam taki okres że w ogóle nie mialam weny! Ale to przejdzie :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi<3 u mniej jest spoko już mam wene do pisania więc jest spoko :)

      Usuń
  8. Świetne pomysły na zdjęcia! Spodobało mi się jak "podrzucasz włosy" :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. najważniejsze, że robisz to co kochasz ;) świetna sukienka ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ♥
      Oczywiście zajrzę :)

      Usuń
  10. bardzo piękne włosy, lubię jak piszesz :) powodzenia w blogowaniu/
    http://noa-artpage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne zdjęcia <3 mogłabyś podpowiedziec gdzie zrobic taki efekt jak na zdj gdzie podrzucasz włosy , taki czarno/ biało/ kolorowy?

    kariax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ostatnio pobrałam aplikacje na laptopa PicsArt :)jest naprawdę świetna :)

      Usuń
  12. Cudna stylizacja i zdjęcia. Powtórzę to kolejny raz- kocham twoje włoski <3
    Pozdrawiam,
    Izia

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna sukienka! Ja również nie żałowałam, że założyłam bloga, ponieważ wiem po co to robię :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń