LBA- Liebester blog award

8/31/2016


Hejka! Dziś LBA ogółem jak zrobiłam to źle to przepraszam ale nie wiem na czym dokładnie to polega więc wybaczcie mi to. Nominowała mnie Ola. Zapraszam do jej bloga ---- > klik

A teraz odpowiadam na pytania :)


1. Jak planujesz przyszłość?
Mam zamiar zostać projektantką mody i stworzyć własną markę oraz otworzyć swoje sklepy na całym świecie zaczynając od mojego ulubionego miasta czyli Warszawy :).

2. Jaka marka telefonu najbardziej Ci odpowiada i dlaczego?
Hymm bardzo lubię Huwaweje gdyż są naprawdę świetne teraz aktualnie mam Huwawei P8 Lite i jest bardzo zadowolona. Ale także miło wspominam LG

3. Jakiej muzyki słuchasz?

To zależy co aktualnie wpadnie mi w ucho. Lubię rap pop :)

4. Podaj 3 ulubione kolory

Czarny , niebieski i biały

5. Jakie filmy/seriale lubisz oglądać najbardziej?
Jeśli chodzi o gatunek  filmów  to najbardziej lubię komedie romantyczne i dramaty :)

A seriale to różnie oglądałam Wspaniałe Stulecie i byłam zakochana w tym serialu ale potem nie miałam na nic czasu. Bo  było tak ze ja po prostu musiałam obejrzeć serial a pozostawała mi też praca domowa. Ale i tak bardzo długo oglądałam gdyż byłam już na 2 serii Sułtanka Kosem. Później jakoś mi się znudziło i przestałam oglądać.

Aktualnie oglądam Kroniki Shannary i ten serial jest świetny jakoś nie jestem fanką fantasty ale w tym serialu jestem zakochana ♥

6. Lubisz kupować rzeczy do szkoły?
Uwielbiam to jedyna rzecz którą lubię w szkole :)

7. Twoje ulubione kosmetyki?
W sumie mam ich dużo ale najbardziej lubię tonik różany

8. Ulubiona stylizacja na lato?
Szorty + crop top+ trampki lub sandałki ewentualnie sukienka i sandałki  a i oczywiście  okulary


9. Nosisz na co dzień jakieś  dodatki?
Kolczyki zawsze bransoletki w sumie też ale tak to nic wi3cej


10. Co wkurza Cię najczęściej
Marnowanie czasu w kolejkach w supermarketach :D

11. Masz drugie imię? Jeśli tak, to jakie?
Nie mam :)


A teraz nominuje
1. Wiktorię - http://wiktoria-kozlowicz.blogspot.com/



I pytania dla nominowanych :)


1. 3 ulubione owoce
2.  Masz rodzeństwo ?
3. Miejsce, które chciałabyś odwiedzić?
4. Posty o jakiej tematyce czytasz najchętniej?
5.Skąd się wzięła nazwa Twojego bloga?
6. Ulubiona potrawa
7. Kot czy pies ?
8. Jakie książki najchętniej czytasz ?
9. Lubisz oglądać seriale ?
10. Sukienki czy spódniczki ?
11. Ulubiony sklep z ubraniami ?






 No to jutro rozpoczęcie roku szkolnego :/. Te wakacje minęły zdecydowanie za szybko. Ale były one jednymi z najlepszych. Nie mogę się już doczekać kolejnych :)

























fot. klik
Spodenki- Pepco
Koszulka , buty- miejski sklep

You Might Also Like

37 komentarze

  1. Jak modelka! Dziękuje za nominację!:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fanie że odpowiedziałaś na pytanka :)

    Pozdrawiam ! Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah mnie też denerwuje marnowanie czasu w kolejkach w marketach xD
    Super zdjęcia! :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za nominacje:) Spodobał mi się twój blog, więc zostaje na dłużej! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia, swego czasu też robiłam 'sesje' na belach :D

    Zapraszam[KLIK] rewanż za każdą obs ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe odpowiedzi :)

    Pozdrawiam,
    Karolina
    http://karolinabrozis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pytania ale jeszcze lepsze odpowiedzi, uwielbiam
    posty typu lba :) cudowne zdjęcia, wyglądasz fantastycznie!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie :) ojej dziękuje bardzo ♥

      Usuń
  8. Widzę ,że lubimy tą samą stylizację na lato :D
    Obserwuję :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/08/przepis-na-domowe-spa.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz prześliczne włosy <3
    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję nominacji! Ciekawe pytania i odpowiedzi :)
    Bardzo ładne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję nominacji, fajne zdjęcia ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. też szykuję się na taki post, bo zostałam nominowana, jednak zawsze coś innego mi wskakuje ; p

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejki w marketach są straszne, haha :D
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję nominacji! Na 10 pytanie odpowiedziałabym podobnie :p
    Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia, fajna stylizacja!
    http://wingspring.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog ,cudowne zdjęcia ! W wolnej chwili zapraszam do mnie http://my-own-philosophyy.blogspot.com/2016/09/odkrywam-siebie.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Te dejo mi blog de poesia por si quieres criticar gracias.
    Me gusta mucho el tuyo.
    http://anna-historias.blogspot.com.es.

    OdpowiedzUsuń
  18. Christian Louboutin Pumps are so famous for the luxurious and distinctively styled designs, which enhances personal vogue taste and make it easy to match with varied dressing ways.
    Christian Louboutin Pumps 12CM Gold Sand Pointed
    Christian Louboutin Pumps Leopard Pointed 120mm
    Christian Louboutin pumps 12cm purple suede pointed
    http://www.clsneakersmall.com

    OdpowiedzUsuń