Do not show your face

8/12/2016





Na zjęciach możecie zauważyć że nie często patrzę się w aparat. Nie wiem jakoś tak nie umiem. Ale staram się to naprawić i zacząć to robić aby zdjęcia nie wyglądały w kółko tak samo że zakrywam twarz włosami lub coś.


Chcę zmienić mój nawyk  zakrywania twarzy więc będę się starać.😉

Jaka u was pogoda ?? U mnie po prostu jesień masakra. Te zdj były robione tydzień temu kiedy było spoko a następne zdj pojawią się w jesiennym płaszczyku ale są piękne nie chcę zdradzać ale po prostu piękne hah!


Prawdopodobnie przybory do szkoły będą w piątek (19 sierpnia )  gdyż mam do kupienia jeszcze kilka rzeczy. :)



















                    Fot klik
               Koszulka-second hand
              Spodenki- sinsay
               Koszula- takko fashion

You Might Also Like

26 komentarze

  1. Świetne zdjęcia!
    U mnie niestety też nie jest najcieplej :(

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia ;d u mnie pogoda dość dziwna raz zimno, a raz grzeje słońce;d
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) u mnie cały czas jest ostatnio zimno i po chmurno :/

      Usuń
  3. Ja podobnie jak ty często zakrywam twarz na zdjęciach, bo wtedy czuję się pewniej :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie czuję się pewniej :)
      Dziękuje

      Usuń
  4. Ostatnio chyba w całej Polsce nie ma upałów. Niestety nadchodzi jesień i czuć to w powietrzu ;)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak bardzo to czuć ale tegorocznego lata nie poczułam :(

      Usuń
  5. Nie zasłaniaj twarzy, jesteś piękna! ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia. A co do pogody, fatalna:/
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    www.janickaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe zdjęcia, zazdroszczę włosów! <3
    U mnie też pogoda w ostatnich dniach nie dopisuje, czasami mam wrażneie jakby była to już jesień.
    Mój blog!- klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi dziękuje bardzo ♥
      Dokładnie tak u mnie tak samo :/

      Usuń
  8. Piękne włosy <3 ale następnym razem pokaż buźkę :*
    ***
    odwdzięczam się za obserwację :*
    http://joannavictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo😍
      Postaram się
      Oki

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  9. U mnie niestety też bardziej jesień niż lato ;c
    Ładne zdjęcia ;)
    Mój blog (KLIK) rewanżuję się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety trzeba się pogodzić z tym że lata już praktycznie nie będzie :(
      Dziękuje ♥

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja to do szkoly nie mam nic jeszcze

    Zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzeba się w końcu przyzwyczaić do aparatu :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń