Back to school- Przybory do szkoły

8/20/2016



Hej dziś przychodzę do was z postem Back to school

Bardzo lubię czas gdy w sklepach pojawiają się przybory do szkoły

A więc nie przedłużając długim wstępem zapraszam :)

Mam obsesje ma punkcie kupowania zeszytów w tym roku mam ich bardzo dużooo 👉😂

Wszystkie zeszyty które tu są z Biedronki

                                                         

Bardzo podoba mi się w tych zeszytach że w środku są kolorowe :)  








I to 2 moje ulubione zeszyty najbardziej mi się podobają ♥

Te dwa są z Intermarche

Kupiłam też 2 teczki (Biedronka ceny nie pamiętam)




Jestem wielką fanką cienkopisów w tym roku znalazłam 2 w 1 cienkopisy i mazaki mają bardzo ładne kolory więc pomyślałam że będą idealne (Biedronka )





Kupiłam także jeden duży zeszyt w Empiku do najważniejszych notatek. W poprzednich latach też taki miałam i  to bardzo mi pomagało aby wszystko ogarnąć  (około  15 zł ) bardzo mi się spodobał więc postanowiłam że go wezmę. Ma także kolorowe zakładki i kieszonki na to aby coś tam schować :)




Jeśli chodzi o zeszyty w miękkich okładkach to długo one u mnie nie wytrzymują więc musiłam kupić okładki (Biedronka)

I teraz 2 najmniejsze rzeczy czyli temperówkę i gumkę (Empik)


 Kredki :D (Empik)


I ostatnia rzecz czyli plecak. Mam go już chyba 2 lata (chyba) więc w tym roku jeszcze będę go miała lub dokupię sobie torbę :)




Paaa♥

You Might Also Like

36 komentarze

  1. Haha no zeszytów kupiłaś powiem ci sporo :) tez chyba mam małą obsesję na temat zeszytów i wkrótce także zrobię haul :))

    Pozdrawiam ! Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha tak, tak wiem :D nie mogłam się powstrzymać :D
      Nie mogę się doczekać ♥

      Usuń
  2. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo i wpadaj zapraszam ♥ Na pewno zerknę ♥

      Usuń
  3. Bardzo ładne zeszyty :) Ja już nie kupuję sobie szkolnej wyprawki, gdyż studiuję i moje notatki zapisuję na 2-3 zeszytach albo na kartkach.
    A tak to co roku uwielbiałam kupować nowe rzeczy do szkoły.


    ADA ZET

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo♥ Z jednej strony Ci zazdroszczę że tak masz ale jednak wolę pozostać w swoim wieku heh :D
      Ja też najlepsze co może być jeśli chodzi o szkołę heh ♥

      Usuń
  4. Kocham szkolne zakupy! Bardzo podoba mi się Twój haul :)
    Obserwuję! Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy, zeszyty są boskie <3! :D
    Mój blog
    ♥Odwdzięczam się za każdą obserwacje♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kupować zeszyty! Czasem godzinami chodzę po sklepach i nie potrafię się zdecydować :D
    Zapraszam (KLIK) rewanżuję się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię kupować rzeczy do szkoły :) bardzo fajne zeszyty kupiłaś. Pozdrawiam i zapraszam:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale dużo zeszytów :D Jedyne co lubiłam w szkole to zakupy na jej początek :D teraz już mam to z głowy.
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem hah :D Tak zakupy są najlepsze :D♥

      Usuń
  9. Fajne zeszyty :D Ja już prawie kupiłam wszystko, zostało mi tylko kilka zeszytów :)

    immhfashionblog.pl(klik) | Makeup tutorial na yt!

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie notki! seria back to school to chyba moja ulubiona rzecz w sierpniu <3


    specialelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. zeszyt w ananasy super

    obserwuję, zapraszam do mnie :)
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurczaki, zeszytów faktycznie dużo :D haha, obyś wszystkie wykorzystała, ale ten w ananasy jest słodki :D

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh :D raczej powinnam je wszystkie wykorzystać tak mi się przynajmniej wydaję ♥
      Dziękuje ♥

      Usuń
  13. Sporo tych zeszytów! Ja na szczęście nie muszę już tyle ich kupować, bo mam teraz o wiele mniej przedmiotów ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym już tak chciała ale niestety :)
      Dziękuję ♥♥

      Usuń
  14. Pierwsze zeszyty przedmiotowe są świetne!

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń