Aliksir regeneracji

8/17/2016





Każdy czasem potrzebuje przerwy, odpoczynku. Chcemy odpocząć jak i fizycznie oraz psychicznie co jest bardzo ważne. Wakacje to idealny czas. :) Chociaż dodawanie postów jest wtedy o wieleeee bardziej na luzie. Nie musimy się spieszyć mamy wiele czasu aby odpocząć od szkoły. Ale może czasem warto odpocząć od bloga zawiesić go na kilka dni i wrócić wypoczętym z nowymi pomysłami ? Ja ogółem na blogu jestem codziennie po kilka razy dziennie i przygotowuje nowe posty aby później w dzień dodania kliknąć tylko ,,Opublikuj,,

Gdy jesteśmy zmęczeni i nic nam się nie chcę to raczej daleko nie zajdziemy.

Najlepiej położyć się spać i zregenerować się.

Po dłuższym śnie na pewno będziesz czuć się lepiej i zobaczysz o wiele lepiej będziesz się czuć :)





Fot.klik

Spodnie- H&M
Bluzka(mgiełka) i buty - Miejski sklep

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Ja też mam posty w zapasie, żeby dodawać je regularnie, nawet jak nie będę miała weny do pisania :)

    http://xxaureliaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi niestety sen nie pomaga, wręcz przeciwnie bardziej chce mi się spać xD
    Również przygotowuje posty wcześniej, aby później tylko je dodać :D
    Obserwuję ;)
    Mój blog (KLIK) rewanżuję się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie sen to idealny sposób aby odpocząć i nabrać energii :) ale każdy ma inaczej :)

      Dziękuje bardzo ♥

      Usuń
  3. Ja już nie mam wakacji i brakuje mi takiego małego odpoczynku. Muszę sobie znaleźć wolny dzień by zaplanować kilka postów :) Ładne zdjęcia. Obserwuję!
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wakacje już niedługo kończą się :/ i będę musiała dobrze zorganizować sobie czas aby wszystko ogarnąć :) Dziękuje bardzo ♥

      Usuń
  4. Często w chwilach przypływu energii robię sobie posty na zapas, bo to przydaje mi się, gdy mam bardzo zapracowany okres lub zwyczajnie nie mam do tego głowy. Wtedy są jak znalazł! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejkuu jak ślicznie wyglądasz <33 więcej postów ze zdjęciami, bo naprawdę wychodzą Ci świetnie! Jakie cudowne spodnie <3333

    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej ♥ bardzo mi miło ♥ Super że ci się podoba ♥ Dziękujęęę bardzoo ♥♥

      Usuń
  6. Ooo tak nawet w blogowaniu od czasu do czasu przydaje się taki odpoczynek ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! Ja rzadko kiedy robię posty na zapas, aczkolwiek jeśli mi się zdarza, jestem z siebie bardzo dumna ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♥
      hah ja prawię zawsze mam na zapas :D

      Usuń
  8. Ślicznie wyglądasz, genialne spodnie, mam podobne. ;)
    Oj ja potrzebowałam tych wakacji po masie nauki w 2 klasie liceum.
    Świetny blog, obserwuję i zapraszam do mnie.
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejciu bardzo dziękujęęę ♥
      Ja także chociaż skończyłam podstawówkę ale i tak dużo kosztował mnie ten rok szkolny :/
      Dziękuje jeszcze raz :D ♥

      Usuń
  9. dzisiaj już drugi raz trafiłam na podobnego posta
    super wygladasz
    dyed-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz ładniutki uśmiech ! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ♥ dziękuje bardzo ♥

      Usuń