Wahania nastrojów

7/21/2016






Coraz częściej zauważam że jestem raczej  .. inna niż moja rodzina. Jeśli chodzi o charakter nie przypominam ich w ogóle no może troszkę. Często czuję się jak odludek. Chociaż lubię przebywać w towarzystwie ludzi.To coraz częściej mam ochotę zamkną się w moich czterech ścianach i czuję się trochę jak Forever Alone. Jednak czasem jestem pozytywna i pełna energii , cieszę się wszystkim dookoła. Ahh te wahania nastrojów to jest okropne. Czasem jestem na kogoś zła i nie mam ochoty widzieć tej osoby, a niekiedy jest taka super , że nie chce się z nią rozstać. Przyjaciele często to widzą jak bardzo mój humor zmienia się w kilka minut. Tia nie wiem w sumie jak oni to znoszą bardzo im za to dziękuje że to wytrzymują heh :D




Czy wy także tak macie , że wasz humor zmieniaa się o 180 stopni ?







































Fot.Klik

Spodnie - H&M
Koszula- Zara
Buty-Daichamn
Okulary- Miejski sklep






You Might Also Like

39 komentarze

  1. Ja nigdy nie cierpiałam na takie wahania nastrojów :)
    Myślę, że to kwestia dojrzewania i w końcu przejdzie.
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby przeszło bo czasem to uciążliwe / ♥

      Usuń
  2. Śliczna koszula ;) mi też się tak czasem zdarza, że potrafię nagle zmienic swój humor i kompletnie nie gadać z nikim i nic nie robić....

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  3. Również czasem tak mam.
    Cudowne zdjęcia! :) Świetnie wyglądasz!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  4. Masa dobrych zdjęć. :) Haha, ja swojej rodziny także wyjątkowo nie przypominam z charakteru. O tak, wahania nastroju to coś strasznego, ale z drugiej strony całkiem naturalne. ;p Świetna koszula! To wycięcie z tyłu jest genialne. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiesz co czuje na spotkaniach rodzinnych masakra :/ i bardzo dziękuje ♥

      Usuń
  5. Też czasem czuję się jak odludek :/
    http://treamicii.blogspot.com/2016/07/jak-aktywnie-spedzic-wakacje.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam okropne wahania nastrojów :) te hormony :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tak samo, jak ty, ale to chyba każda dziewczyna ma podobnie, czasem to jest naprawdę denerwujące ;P

    http://style-looks-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nienawidzę kiedy mam wahania nastroju :(

    www.roseaud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne zdjęcia :d

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama mam takie coś i nie panuję nad tym :D a moj chłopak nie może tego zrozumiec xD
    Świetne pozytywne zdjęcia ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  11. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie często humor zmienia się o 180 stopni! Aż to zaczyna denerwować, haha;/ Że Ci gorąco w tych włosach nie było! Ja mam takie same, ale je prostuje, bo w takiej pogodzie wręcz się wytrzymać nie da! hahaha♥

    Buziaki xx♥ zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh nie ja nie prostuje włosów raczej nikt mnie na to nie namówi :) Kocham moje włosy ale jeżeli jest gorąco to trudno mnie namówić aby je związać pomimo tego , że jest mi gorąco :D hahhah♥

      Usuń
  13. wydaje mi się, że to normalne, że czujemy się różnie. zależy od dnia ; ) ja tam się tym wcale nie przejmuję. raz wychodzę ze znajomymi a raz siedzę cały dzień w łóżku, haha

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ja mam tak samo raz cały dzień siedzę w łóżku a raz wychodzę z przyjaciółmi :D ale czasem wahania nastrojów to masakra

      Usuń
  14. Często dopadają mnie wahania nastrojów.. taka już moja natura :D Świety post, a zdjęcia bardzo mi sie podobają :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia!!
    Obserwujemy? Zaobserwuj mnie, a ja na pewno się odwdzięczę!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo ♥
      Obserwuje już :)

      Usuń
  16. Ja też mam czasami wrażenie, że zupełnie nie pasuję do swojej rodziny :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. zdjęcia na tle tych skałek wyszły po prostu magicznie! obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  18. oo tez tak ostatnio miewam, mysle ze jest to spowdowane tym ze dorastamy :D
    przepiekne masz wloski ;3
    obserwuje i licze na rewanz
    za wszystko się odwdzięczam ( odpowiadam na obs) JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki napewno się odwdzięcze ❤ i bardzo dziękuje ❤

      Usuń
  19. Zdjęcia naprawdę robią ogromne wrażenie !

    Mogę prosić o poklikanie w linki w tym poscie? :)
    by-vanys.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń