Ulubieńcy Czerwca

7/01/2016




Książki

Ostatnio zamówiłam książki do tego namówiła mnie moja przyjaciółka :).
Zamawiałam ze strony Klik
Jestem z nich bardzo zadowolona kupiłam 3 książki :

,,Zostań jeśli kochasz,,

Oglądałam film który jest cudowny i chciałam 2 część więc przy okazji zamówiłam też pierwszą :)



,,Wróć jeśli pamiętasz,, ( kontynuacja ,,Zostań jeśli kochasz,, )
,,Kobiety z ulicy grodzkiej ,,Hanka,,


Muzyka

Selena Gomez i Harry Styles - I hate you I love you

Selena Gomez- Kill Em With Kindness

Ariana Grande - Into You

Jedzenie i picie

 Płatki ostatnio bardzo mi smakowały , a już szczególnie te jest to musli ale są w nim bardzo duże kawałki owoców są pyszne :)



 Herbata z serii Liptona ostatnio bardzo przypadły mi do gustu



 Woda z cytryną i miętą (Słoiczek kupowałam w Biedrze)




I ostatni to koktajl z truskawek i arbuza. Świetny  na lato! :)

Kosmetyki

Bardzo polubiłam pudrowe kolory lakierów do paznokci kupiłam kilka kolorów w chińczyku ale są naprawdę bardzo trwałe i śliczne

Masło do ciała ,,Tutti Frutti,, pachnie cudownie i świetnie nawilża. (Rossman)






 Balsam do ust o pięknym kolorze i zapachu wiśni. (Oriflame)





Kocham te mgiełki.

1. Granat i Mango
2. Magnolia
3. Kwitnąca cytryna
4. Zielona herbata i Werbena





You Might Also Like

28 komentarze

  1. świetni ulubieńcy!
    również uwielbiam te mgiełki ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mgiełki są świetne ;)
      Dziękuje ;)

      Usuń
  2. Wróć jeśli kochasz <3333333333
    ♥♥♥
    Dopiero zaczynam. Zapraszam do komentowania i obserwowania :D
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno zerknę / dziękuje za komentarz ❤

      Usuń
  3. Uwielbiam tego typu jedzenie i napoje. Oczywiście mam mgiełki z avonu w lato sprawdzają się świetnie :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także ;) jak widać w ulubieńcach :D mgiełki są świetne ;) dziękuje

      Usuń
  4. Bardzo podobają mi się niektóre zapachy mgiełek, które są idealne na tę porę roku :)
    http://www.jestrudo.pl/wp-content/uploads/2014/09/legendA.png

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak są niektóre zapachy są cudowne :)

      Usuń
  5. Czytałam obie części i są świetne ;) Fajni ulubieńcy!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak na razie tylko pierwszą już nie długo biorę się za drugą :) dziękuje ♥

      Usuń
  6. Fajni ulubieńcy! Ja oglądałam film "Zostań jeśli kochasz" i płakałam na tym strasznie :)

    maryjozwiak.blogspot.com - mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo też lubię mgiełki z Avonu. ;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super!:)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam mgiełkę granat i mango i ją uwielbiam!
    Woda z cytryną i miętą to mój zdecydowany hit tych wakacji :)
    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te mgiełki! ;)
    www.evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawi ulubieńcy! :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  12. Też uwielbiam wodę z miętą i cytryną <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń