Są ludzie dobrzy i źli innej różnicy nie ma

7/08/2016




Są ludzie dobrzy  i źli innej różnicy nie ma.  Ludzie myślą że jak muzułmanie podkładają bomby i napadają na ludzi to odrazu wszyscy muzułmanie są terrorystami i złymi ludźmi. Niektórzy chcą normalnie żyć ale czasem jest to im utrudniane przez rasizm. Oczywiście niektórzy podkładają bomby , wysadzają autobusy ale nie wszyscy. Niektórzy są takimi samymi ludźmi jak my. Chcą normalnie żyć. Tak naprawdę jest w nas tyle samo dobra co zła. To zależy od nas jaką drogę wybierzemy. A także od towarzystwa w jakim jesteśmy. W końcu z kim przystajesz tym się stajesz ? Nie do końca się z tym zgadzam. Bo jeśli ktoś nie chce się zmieniać to się nie zmieni.

Do napisania tej notatki zainspirował mnie film który oglądałam kilka lat wcześniej i ostatnio moja mama postanowiła go obejrzeć po raz kolejny oczywiście dołączyłam się do niej film nosi tytuł  ,,Nazywam się Khan,,  film jest prześliczny warty obejrzenia ♥


A tak po za tym wszystkim jakie macie plany na wakacje ??



Moje plany na wakacje nie są ambitne gdyż planuje spędzić je w domu z książką i laptopem i oczywiście z blogiem może wyjadę na jakiś tydzień do cioci ale jeszcze nie wiem. Pewnie większość czasu spędzę w basenie lub na leżaku opalając się :). Mam zamiar często spotykać się z przyjaciółmi. A także wymyślać jakieś fajne posty na bloga dla was ♥. Jak u was pogoda? U mnie różnie czasem jest cieplutko ale niekiedy pogoda nie dopisuje :/. 





















Fot. klik


Spodenki- Sinsay
Buty , koszula - Miejski sklep
Crop top- H&M


You Might Also Like

14 komentarze

  1. Zgadzam się z tym, że w każdym człowieku jest tyle dobra co zła, ale czasami środowisko jednak wpływa na człowieka. Koniecznie w wolnym czasie będę musiała obejrzeć ten film ^^ Pogoda niestety u mnie zbytnio nie dopisuje, aczkolwiek ten wolny czas zamierzam spędzić aktywnie na podróżowaniu ^^ Bardzo ładnie wykonane zdjęcia! Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny oraz życzę udanych wakacji ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam film bo jest bardzo piękny :) Pogoda u mnie ostatnio masakra :( dziękuje również życzę Ci udanych wakacji Pozdrawiam ♥

      Usuń
  2. Zaciekawiłaś mnie tym filmem, muszę koniecznie go zobaczyć! Ja na wakacje wybieram się do Krynicy Morskiej :) Udanych wakacji :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to fajnie :) dziękuje i nawzajem ♥

      Usuń
  3. zapowiada się ciekawie ten film ;) świetne zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam obejrzeć ♥ zajrzę oczywiście :* i dziękuje

      Usuń
  4. Ale masz włosy ! Jeśli chodzi o wakacje to wybieram się nad Polskie morze. Baaardzo dawno tam nie byłam i już nie mogę się doczekać :))


    Zapraszam na niecodziennego bloga pary :))
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi :* dziękuje :) No to bardzo fajnie udanych wakacji ♥

      Usuń
  5. mamy podobne plany na wakacje - laptop i książki. dobra opcja : D

    www.ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie plany na wakacje to ja rozumiem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No każdy ma w sobie coś dobrego jak i złego :)
    Nie ma ludzi idealnych :)
    Obserwuje :)
    http://grlfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń