Poniedziałek z Roxi 💚 Nowa seria , haul zakupowy :)

7/18/2016






Hejka dziś mamy....... poniedziałek hah😂
No to tak to jest seria postów w których będę odpowiadać na pytania.

Proszę zadawajcie pytania w komentarzach a ja będę odpowiadać w kolejnym poście w poniedziałek.

Myślę że ta seria się wam spodoba. Będzie tu różnego typu Diy, coś do jedzonka 👌, i wiele innych rzeczy które przyjdą mi do głowy.

                                                             Nuta tygodnia 


One Direction - History



Haul zakupowy



Ostatnio wybrałam się na zakupy i kupiłam kilka fajnych rzeczy które zaraz zobaczycie :)


Okulary kupiłam w sklepie zwanym chińczyk. (około 10 zł)






Wianek  jest ze sklepu Takko Fashion (około 20 zł)






Koszulka z Sinsay (20 zł )



Ostatnio skończyła mi się pomadka do ust  którą od dawna bardzo lubię a mianowicie jest to Beby Lips. Ta fioletowa w odcieniu brązowym bardzo podoba mi się ten kolor więc kupiłam ją kolejny raz :) ( Rossman 15 zł )



Kupiła także uroczego case na telefon jest to biały kotek z różowymi elementami. Zakupiłam go na takiej wysepce w galerii za około 30 zł




OOTD #1






Okulary- Chińczyk
Getry- Takko fashion
Koszulka- Sinsay
Buty- Diadora (Zamawiane na allegro )
Wianek- Takko fashion






Na dziś to już koniec ale zapraszam na mojego instagrama i snapchata





                                  roxi_roxi_12                                     roxenn_23





You Might Also Like

44 komentarze

  1. Koszulka jest świetna :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) spoczko ja już obserwuję :)

      Usuń
  2. Wszystko jest ładne,ale najbardziej podoba mi się wianek :)
    unpredictabble.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Okulary bardzo fajne :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Te okulary są naprawdę świetne... bardzo mi się spodobały :)

    http://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo spodobał mi się twój blog. bede wpadać tu częściej! Obserwuje i zapaszam do mnie (jak ci się spodoba również zaobserwuj) uznaje obs za obs
    riwlawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zapraszam :) i dziękuję bardzo również obserwuje :)

      Usuń
  7. O takie okulkary mi się mega podobają !

    Zapraszam na nowy post :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. okualry i opaska-mega<3
    super zdjęcia;)
    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. History 1D♥ Okulary super, Baby Lips uwielbiam♥

    Obserwuję
    http://xxaureliaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie słodkie etui na telefon <3
    Dzięki za odwiedziny :)
    Zapraszam: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta seria zapowiada się świetnie!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że się spodobało w każdym poście będzie coś innego ♥ będzie się pojawiać co poniedziałek więc zapraszam ♥ i dziękuję ♥

      Usuń
  12. Your blog is very nice and I am following you.
    I would love for you to follow back.
    All the best, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Może to nie moja ulubiona piosenka ale też lubie histry :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny post! Ten wianuszek i ta koszulka są świetne :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczy ten wianuszek :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Thank you for visiting my blog - I am following you (#15)
    and would like you to follow back.
    Thanks! Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń