Poniedziałek z Roxi #2 śniadanie na dworze, basen

7/25/2016




Hejka dziś już #2 post z serii Poniedziałek z Roxi. Jak wam podoba się ta seria ? Dzisiaj jadłam śniadanie na dworze :) właściwie na łące :). Ostatnio pogoda jest piękna :). Chociaż lato w tamtym roku było o wiele ładniejsze i cieplejsze no ale cóż.
Śniadanie na świeżym powietrzu to doskonały pomysł a wy co o tym myślicie ?





Najbardziej na śniadanie lubię jeść musli i także właśnie to przygotowałam :) Musli i nektarynka :) mniam!

                                               Do słoiczka nalałam zwykłej wody :)

                           Zabrałam ze sobą także batonik zbożowy który bardzo lubię :)





(Wianek-Takko fashion) (Okulary- Miejski sklep)





Ten dzień był wyjątkowo ciepły ostatnio pogoda nie zawsze dopisuje :/. Ale było cieplutko więc git :)


Weszłam do basenu na zdjęciu widzicie koszule gdyż pod nią miałam strój kąpielowy i raczej nie chciałam robić sobie w nim zdjęć :)



Nuta tygodnia

 Charlie Puth - One Call Away



 #OOTD




Koszula- X
Spodenki- H&M
Koszulka- Sinsay

You Might Also Like

38 komentarze

  1. Nawet na wakacjach czytam twoje posty! loveeee💕

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa taka seria postów. Fajne zdjęcia. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia,
    A seria bardzo ciekawa :)
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. takie sniadanie na dworze to poemat <3 sama musze takowego sprobowac <3

    za wszystko się odwdzięczam JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie tak na świeżym powietrzu :D
    zestaw świetny ;d

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Tak :) lecz teraz jest brzydka pogoda :/

      Usuń
    2. Zależy gdzie :) u mnie nadal upały trwają :)

      Usuń
    3. Oo no to fajnie masz u mnie niestety nie ma za ciekawej pogody ;)

      Usuń
  7. Widać, że masz świetny basen :D Fajne zdjęcia ^^ OBSERWUJĘ!

    Pozdrawiam serdecznie, |MÓJ BLOG|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak , tak heh :)) dziękuje bardzo ❤

      Usuń
  8. Śniadanko na powietrzu to wspaniała sprawa :) Obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uwielbiam sniadania na swiezym powitrzu

    Dopiero zaczynam,Zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna seria, bardzo podoba mi się ta koszula i spodenki :)
    Zapraszam, Mai blog
    Jeśli spodobałby ci się mój blog zaobserwuj-będzie mi bardzo miło i chętnie się odwdzięczę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham patrzeć się na zdjęcia wody,nie wiem dlaczego.. :)
    Ja na śniadanie kocham pić różne koktajle, albo płatki jaglane :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie xoxo
    http://lucky-veronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie śniadanie na łące... to musi być coś ;)
    Masz śliczny wianek ♥
    Pozdrawiam i obserwuję
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak było wspaniale oprócz tego że na początku było pełno koników polnych :D heh
      Dziękuje ♥

      Usuń
  13. Oj tak, śniadania na świeżym powietrzu najlepsze:) Bardzo ładny wianek, uroczo w nim wyglądasz.
    pelnapasji.blogspot.com
    Obserwujemy? Zacznij i daj znać u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepiej na świeżym powietrzu :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny post :) Podobają mi się zdjęcia z basenu. Wyglądają jak instagramowe inspiracje!
    Zapraszam do siebie- talikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń