Nie umiem odmówić

7/16/2016





Nie umiem zignorować wiadomości od osoby która pisze do mnie tylko wtedy gdy czegoś potrzebuje. Gdybym  ja do tej osoby napisała raczej olałaby moją wiadomość jak gdyby nigdy jej nie było. Od kolegi który ciągle pisze i myśli że coś z tego będzie nie chcę dawać mu nadziei a jednak zawsze mu odpisuję. Po prostu nie umiem inaczej. To trudne powiedzieć komuś NIE. Nie umiem się postawić , odmówić. Po prostu nie jest asertywne.



Jeśli nie jesteś asertywna, nie umiesz się postawić ludzie wezmą cię za naiwną. Staram się nad tym popracować aby umieć się postawić mieć swoje zdanie. Ale to jest trudne. Czy wy także tak macie , nie umiecie odmówić ?

Robię nowa serię która będzie nosić tytuł ,, Poniedziałek z Roxi,, Myślę , że się spodoba :) jak byście mogli to zadajcie mi jakieś pytanie w komentarzu a pojawi się ono w poście w poniedziałek :)
Będę bardzo wdzięczna i dziękuję ♥




















Fot. klik
Spodenki- H&M
Sweterek- New Look
Kurtka- Bershka

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Świetna sesja :) każdy ma z tym problem, bo nie chcemy wyjść na wrednych ludzi ;)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są świetne! ;)
    Zapraszam do mnie:
    dominikamarciniak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również nie umiem komuś odmówić zwłaszcza pomocy ale wydaję mi się, że pomimo to jestem asertywna :)

    http://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Również nie umiałam nigdy niczego odmówić, zawsze każdemu pomagam. Ale trzeba nauczyć się asertywności, ponieważ inny będą nas tylko wykorzystywać :)
    Zapraszam do mnie: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Miałam już kiedyś sytuacje w której właśnie zostałam przez to wykorzystana :/

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia!
    Obserwujemy? Zaobserwuj mnie, a na pewno się odwdzięczę!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kiedyś też miałam problemy z odmawianiem, ale 'przeszło' mi :)
    Obserwuję :D
    Zapraszam do siebie, jeżeli blog Ci się spodoba zachęcam do zaobserwowania go:
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś miałam z tym problem, ale to się zmieniło :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. gorgeous post :)
    have a nice week! kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much and each other ♥

      Usuń
  9. Ja mam podobnie, także nie jestem asertywną osobą i kurczę, wiem, jakie to jest czasami beznadziejne, ale obyście obie dały sobie z tym kiedyś radę. :) O tak, naiwność. :)) Bardzo podoba mi się ten pomysł na serię i trzymam kciuki za to, aby pisanie jej sprawiało Ci masę radości! Świetne zdjęcia. :) Obserwuję. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś też miałam problem z odmawianiem, bo nie lubię być niemiła dla ludzi, ale są w życiu sytuacje, w których trzeba umieć powiedzieć "nie" i pomyśleć o sobie, bo choć szacunek dla innych jest ważny, to trzeba mieć go także dla samej siebie. Mnie zawsze irytują sytuacje ze spisywaniem zadań domowych. Jeśli są małe, niezbyt ważne, to jeszcze okej, ale gdy coś wymaga ode mnie czasu i pracy, to umiem powiedzieć "nie" i już. Świat się nie zawali, jeśli powiesz komuś "nie" i myślę, ża warto się tego nauczyć :) Bardzo ładne zdjęcia, podoba mi się szczególnie kurtka :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że tak spisywanie zadań domowych zawsze mnie to denerwuje go się napracuję a osoba po prostu ze mnie spisze :/ i bardzo dziękuję :)

      Usuń