Do not give in to depression

7/12/2016





Depresja nie wiedziałam że kiedykolwiek poruszę ten temat bo nie mam o nim pojęcia , a jednak wszystkiego trzeba próbować. Jest to trudny temat. Najczęściej popadają w to osoby które są upokarzane , które są same nie mają nikogo kto by mógł mi pomóc. Ale tak myślą , że  te osoby nie nie są same. Są telefony zaufania, psycholodzy, pedagodzy w szkole.



Jak rozpoznać depresję?
- zmiana nastroju. Czyli: smutek, żal, obojętność, utrata energii, zmęczenie
- izolowanie się od otoczenia - brak chęci na rozmowy, widzenia się z kimkolwiek
- bóle głowy, mniejszy lub większy apetyt, wzrost lub spadek wagi
- płaczliwość, wpadanie w gniew, frustracje
- zaburzenia snu



Osoby z depresją często okaleczają się, ranią sami siebie, ranią się za wszystko co się stało tak naprawdę nie jest to ich wina ,że tacy są po prostu..... pogubili się w życiu. Życie jest okrutne. Ale trzeba walczyć , nie poddawać się.

Jestem raczej osobą która zawsze walczy o swoje ale czasem... czasem coś we mnie pęka nie daję rady. Przegrywam z samą sobą. Ale zawsze staram się ogarnąć i iść do przodu.


         



















Fot. klik

Spódniczka-H&M
Koszulka- X
Kurtka - New Look


You Might Also Like

14 komentarze

  1. Moja przyjaciółka miała kiedyś początki depresji..
    Ta choroba jest naprawdę niebezpieczna, trzeba z tym walczyć!
    Piękne zdjęcia! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze to się nie poddać chorobie :) i bardzo dziękuje ♥

      Usuń
  2. Depresja jest na prawdę ciężka do zwalczenia, trzeba pomagać osobom z depresją!
    Zapraszam: izagada.blogspot.com
    Pozdrawiam,
    Izia

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz racje depresja to bardzo trudny temat i poważna sprawa. Osoby na nią cierpiące mają duży problem. Cięzko jednak jest je o tym uświadomic i pomóc im. Trzeba wspierać takie osoby i nakłonić je do rozmowy, najlepiej z psychologiem...
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudny ale nie należy go omijać i się go bać :) / dziękuję za komentarz ♥

      Usuń
  4. Człowiek nigdy nie jest sam. W depresji psycholodzy i psychologowie nie pomogą. To im trzeba pomóc, bo widzą wszędzie problem. Ale zawsze wkoło znajdzie się ktoś kto pomoże. Nawet nie bezinteresownie, ale to już nas nie powinno w danym momencie interesować.
    Wszystko zależy tak na prawdę od nas i jak sobie radzimy z naszymi emocjami. Depresja sama w sobie nie jest szkodliwa. Jeśli tylko będziemy umieli się jej przeciwstawić w perspektywie czasu może okazać się bardzo przydatnym doświadczeniem. Ja przez depresję doskonale poznałem hasło, często powtarzane przez mojego byłego kolegę, a które towarzyszy mi po dziś dzień (za słownictwo przepraszam): "pi...ol wszystko i sie śmiej, wtedy zmartwień będzie mniej". Po dziś dzień jest to mój sposób na depresję. I to właśnie ona sama nauczyła mnie jak z nią walczyć i to do tego stopnia, że od kilkunastu lat nie miałem z nią nieprzyjemności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że nie jesteśmy sami. Psycholodzy tak naprawdę nie pomagają tylko uświadamiają nas że jesteśmy nie normalni i chorzy. / dziękuje za komentarz :)

      Usuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia. Większość ludzi w tych czasach zmaga się z depresją, dlatego należałoby jakoś pomóc takim osobą, gdyż sami nie często proszą o pomoc. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ♥ i zgadzam się z tobą :)

      Usuń
  6. Każdy czasem w środku pęka, ale nie warto dawać się depresji bo życie jest zbyt piękne i krótkie, by przejmować się i martwić na zapas :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście że tak :)
      Dziękuję ♥ i pozdrawiam ♥ na pewno zerknę :)

      Usuń