Tolerance

6/12/2016





Ludzie dzielą się na poważnych, radosnych i na wiele różnych innych rodzai. Marzyciele tacy jak ja pozytywne osoby podtrzymują ten świat :) W sensie , że gdyby nie było takich ludzi jak by wtedy było? Ponuro! Otaczaj się ludźmi na których sam widok cieszy Ci się mordka (twarz) :D Najgorszy przypadek jest wtedy gdy lubisz jakąś osobę ale ona ciebie nie. Słaba sytuacja która w XX1 wieku jest normalna nadzwyczajna. Nie tolerowanie ludzi za to jacy są. Podobno ludzie zaczynają tolerować innych ale wątpię w to. Niektóre osoby są bardzo denerwujące np. ktoś jest rudy to od razu jest fałszywy może czasem to się zgadza ale ma takie samo prawo do życia jak każdy! To nie jest wina tej osoby że jej włosy w kolorze rudym czy blond. Ostatnio gdy jechałam autobusem spotkałam się z sytuacją gdzie siedziały 2 starsze panie ja siedziałam na przeciwko nich. Po chwili do autobusu wsiadła młoda dziewczyna miała shorty i t-shirty. Jedna do drugiej powiedziała:

- Widziałaś jaka ona gruba niech ona założy długie spodnie

Dziewczyna nie była jakoś bardzo szczupła no ale mniej jednak może trochę tolerancji ?
Z tego co mi się wydaje ta dziewczyna to słyszała te panie patrzyły się na nią przez większość czasu. No i jak tu mówić tu o tolerancji jak nawet założysz złe spodnie, buty itp. to skomentują to  tak że nie masz ochoty na nic. Co myślicie o tym?















                                                                    Fot .klik

                                                 Koszulka- Sinsey /Spodnie- Cros 

You Might Also Like

0 komentarze