That girl

6/04/2016





Tamta dziewczyna to także ja. Już dawno wyjechała nie ma jej.Ona nie jest taka jak ja jest całkiem inna. Jestem pełna optymizmu i radości. Cieszę się każdą chwilą. kocham życie.Jestem małym promyczkiem słońca które promienieje z każdym dniem gdy słyszy , że nadchodzą wakacje. Tamta dziewczyna jest inna. Pewnie rozpaczała by po tym że  kończy się rok szkolny i już we wrześniu nie zobaczy swojej klasy w całości  , że nie zobaczy swoich przyjaciół w tym samym składzie. Ale nie ma co płakać pewien etap życia się kończy , a pewien zaczyna. Będzie mi smutno ale nie ma co rozpaczać. Nigdy nie wyobrażam sobie siebie dorosłej. Tamta dziewczyna jest poważna a ja szalona. Ona jest bardzo poprawna , a ja .... nie ? Ona żyje w szarej rzeczywistości. Ja zauważam małe detale cieszę się z małych rzeczy. Tak zmieniłam się tamtej dziewczyny już nie ma jestem ja po prostu ja. I lubię to jaka jestem. Jestem jedyna w swoim rodzaju i nie mam zamiaru tego zmieniać. Jak komuś to nie pasuje to nie jest mój problem ♥




































 Fot Klik

Spodenki - X
Crop Top- Espirit 
Buty CCC

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Świetne zdjęcia :D

    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie masz przecudowne włosy, mega zazdroszczę!

    Wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <3 <3 napewno zaglądnę :)

      Usuń
  3. Przede wszystkim to grunt być sobą!
    Fajne zdjęcia:3
    https://my-place-to-relax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam pastelowe kolory które użyłaś w swojej stylizacji (u mnie dosyć często się pojawiają)
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń