TAG: Moje blogowe sekrety

6/28/2016



1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
Bloga prowadzę od listopada 2015 roku więc 8 miesięcy. Staram się publikować posty co 3-4 dni  nieraz gdy nie mam weny a mam zdjęcia po prostu dodaje wtedy gdy mam jakiś pomysł

2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Na bloga zaglądam kilka raz dziennie! Bloga odwiedzam w pierwszej kolejności po włączeniu laptopa. A także na telefonie sprawdzam co się dzieje, odpisuje na wasze komentarze i przeglądam wasze blogi i również zostawiam komentarze :)

3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
Moja rodzina nie ma o tym pojęcia , a znajomi nie którzy wiedzą o tym i nawet mnie w tym wspierają :)

4. Posty jakiego typu interesują Cię najbardziej u innych blogerek?
Lubię przeglądać ulubieńców miesiąca gdyż czasem można wychaczyć coś ciekawego , a także  tagi :) ponieważ przez nie poznajemy innych :)


5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
Tak oczywiście jak każdemu też mi się to zdarza. Często gdy nie mam weny to zazdroszczę pomysłów na posty

6. Czy zdarzyło Ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu?
Tak! Raz zdarzyło mi się to kupiłam balsam do ciała który pojawi się w ulubieńcach już niedługo :)


7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?
Raczej nie mam takiego problemu  :)

8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
Jestem bardziej zorganizowana gdyż muszę zaplanować czy wystarczy mi czasu na zdjęcia, naukę, i odpoczynek, przerobienie zdjęć i napisanie nowej notki


9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Często przeglądam tumblra lub blogi innych blogerek i gdy trochę po przeglądam różnych postów sama jestem zainspirowana do napisania nowego posta :) , a także jakieś filmy, muzyka, ludzie , rzeczy , natura :)


10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga, tak że chciałaś go usunąć?
Nigdy nie chciałam usunąć bloga. Bo to moja pasja która sprawia mi tyle radości :)_


11. Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn?
Nie lubię tego gdy ktoś pisze obs za obs lub gdy kradzież zdjęć lub recenzji jakiegoś produktu
























Fot. Klik

Bluzka, buty- Miejski sklep
Okulary- Pepco
Spodenki- Sinsay



You Might Also Like

28 komentarze

  1. Hello! I just discovered your blog and I love it! I just started following you on GFC,#4, please follow back so we can keep in touch and keep supporting eachother!
    Greetings from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy wpis. Masz przepiękne włosy ♥♥

    https://alazielinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie było Cię poznać ;D
    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy tag :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bluzka :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ❤ za pozdrowienia i napewno zerknę :)

      Usuń
    2. Dzięki ❤ za pozdrowienia i napewno zerknę :)

      Usuń
  6. Dawno nie widziałam takie posta na blogu. :) Ładne zdjęcia. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku cudowne masz włosy! <3
    Ja też uwielbiam czytać tagi.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Roksana ja tak samo zaglądam na bloga kilka razy dziennie, albo nawet kilkaset razy.
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi :) no to piona ♥ :)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  10. I like! Thank you for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie widziałam nigdy tagu o blogu :) Przyjemnie się czytało.
    A stylizacja idealna na wakacje ;)


    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że się spodobał i dziękuje ;) :)

      Usuń
  12. Bardzo ciekawy Tag :D Można się czegoś dowiedzieć :P



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
     

    OdpowiedzUsuń