Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał"

6/02/2016


Hejka. Ostatnio nie pojawiam się tu często chociaż bym chciała. Niestety koniec roku i te sprawy. Po za tym 22 dni do wakacji nie mogę w to uwierzyć. Pewnie będę tęsknić za klasą ale na pewno nie za nauczycielami nie za bardzo za nimi przepadam 😫. W tym roku bardzo staram się o czerwony pasek. Ale pewnie i takk mi to nie wyjdzie. Co roku brakuje mi tylko jedn ocena. Ehh :(. Ogólnie nie mam weny ostatnio :(. Miejmy nadzieje że się to zmieni. Może być to spowodowane tym że jest zmęczonaaa bardzo. Niedługo wakacje jak cudownie
Jesteś jedyną osobą która może osiągnąć to co masz zaprogramowane hahah?  Tak jakoś to określę. Aby odkryć to coś. To co jest w tobie ta iskierka. Musimy próbować nowych rzecz. Ja założyłam bloga nie wiem jak mi to wychodzi ale bardzo, bardzo to lubię. W sumie to moja jedyna taka pasja. Musimy umieć odkryć to co w nas siedzi. Jaki mamy talent. To na pewno nie przychodzi tak szybko. Ale po kilku próbach czegoś nowego może okaże się że w czymś jesteś dobry?

























Fot klik

Sukienka Takko fashion 
Buty miejski sklep


You Might Also Like

2 komentarze