It should return to the memories

6/21/2016


 




Cza­sem war­to spoj­rzeć wstecz …. I zatęsknić za tym co już minęło …
by do­cenić chwilę która trwa … bo przyj­dzie czas że i za nią się zatęskni …


Za każdą chwilą kiedyś zatęsknimy. Ja tęsknie za poprzednim rokiem ponieważ uważałam że jest idealnie. Ale teraz nie mówię że nie jestem szczęśliwa bo kocham mojego bloga i kocham osoby które go czytają❤. Ale za tą chwilą także kiedyś zatęsknię. Za kilka lat może mi się odmieni i będę mieć załamkę i nie będę dodawać postów lub w moim życiu wydarzy się takie bumm.... i wszystko tak mną wstrząśnie i nie będę dodawać postów bo nie będę w stanie.  Ale kiedyś nie będziemy tęsknić bo z czasem zapomnimy nawet o ludziach na których nam zależało.. ;(. Najgorsze co może być to zapomnieć, zapomnieć o czymś, o kimś cokolwiek co sprawiało uśmiech na naszej twarzy.























Fot : klik  


Sukienka - Takko fashion 
Buty- Miejski sklep 

You Might Also Like

7 komentarze

  1. ja wolę myśleć optymistycznie, jestem z natury optymistką :)
    cudowne zdjęcia, wyglądasz świetnie!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej też ale czasami mi to nie wychodzi :) bardzo dziękuje ♥ kochana :* Oczywiście zaglądnę :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Oczywiście że tak nie mam zamiaru patrzeć wstecz ♥

      Usuń