For all the time

6/16/2016











Na wszystkio znajdzie się czas odpowiednia chwila, godzina ,minuta  ,a nawet sekunda wszystko zależy od ciebie musisz być cierpliwy\a


Jest czas na milłość i na nie nawiść , na życie i śmierć, czas burzenia i budowania, czas wojny i pokoju , czas nauki i zabawy , czas sadzenia i wysadzania, czas mówienia i milczenia, czas  zabijania i leczenia.
Zas­ta­nawiam się kiedy przyj­dzie ten mo­ment, by usiąść nap­rze­ciw siebie i przep­ro­sić za wszystko?  Hymm szczerze nigdy nie zastaanawiałaam się nad tym czy kiedykolwiek nastąpi czas gdy osoba która mnie zraniła mnie przeprosi. Zawsze chowałam urazę i szybko wybaczałam.


Napewno kiedyś znajdziesz czas na coś na co teraz nie masz czasu może będą to właśnie te wakacje ? A może zrób coś na spontanie? Sama zdecydujesz  kiedy nastąpi ten czas! To Ty wyznaczasz sobie czas na wszystko nie dopuść do tego aby czas zawładną tobą.


Przyj­dzie ta­ki mo­ment, gdy czas stra­ci swo­je znacze­nie... tyl­ko wte­dy na wszys­tko będzie już za późno.

























Fot. klik



     Koszulka - Sinsay
Spodenki -X
Buty- Miejski sklep

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Czy ja szybko wybaczam? Czasem. Nie zawsze. Zależy od okoliczności. Znam te uczucie kiedy zdecydujesz się przeprosić jednak jest już za późno.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście nie jestem pamiętliwa. Bardzo szybko wybaczam ludziom :)

      Usuń
  2. Czasami nie powinno się wybaczać, dawanie kolejnej szansy komuś kto nas zawiódł jest oznaką naiwności.
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym w 100% również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Rozmowa to bardzo ważna rzecz, bez której nie da się funkcjonować i godzić, dlatego powinniśmy mieć na nią zawsze czas!
    Bardzo ładne zdjęcia :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że tak :) bardzo dziękuje <3

      Usuń