Życie pędzi jak szalone

5/13/2016





W życiu nie ma powrotów, czas przecież nigdy nie zawraca. Pędzi jak szalony, sama bardzo tęsknie za chwilami które były tak nie dawno nawet nie spostrzegłam się kiedy tak szybko minęły. Czy wy także tak macie że myślicie że w tamtym roku wszystko było inne, lepsze bo ja tak moje życie zmieniło się o 180° pewnie nie tylko moje. Pamiętam jak dodałam 1 posta a tu już 40 jak ten czas szybko leci pstryk i już. Nasze życie to nie próba nie ma przycisku zatrzymaj, przewiń jest teraz i tu nie ma później. Nikt nie będzie się za tobą oglądać wszyscy są zabiegani, nerwowi, nieczuli ten świat jest szaro bury spraw aby tak nie było. Po prostu się uśmiechnij. To irytuje ludzi,to że jesteś szczęśliwa. Nigdy nie mów co jest dla ciebie szczęściem twoim wrogą oni mogą to wykorzystać wtedy gdy będziesz najmniej się tego spodziewać lub wtedy gdy będziesz na słabej pozycji. Myśl nie szablonowo, nie zastanawiaj się co inni pomyślą, nie myśl "co by było gdyby? " po prostu to zrób. Przez drugi czas taka byłam i 5 lat mojego życia było nudne, monotonne, rutynowe , a raczej nie powinno tak być. Trzeba cieszyć się dzieciństwem i nie użalać z ludźmi którzy nas nie rozumieją. Denerwuje mnie pewna osoba która mówi do mnie takie coś : "To jest twoja szkoła to Ty ją wszystkiego nauczyłaś" . To powiedziała mi koleżanka o tym że niby ja zmieniłam moją przyjaciółkę na gorsze! Byłam wtedy taka wkurzona że masakra. Nie będę tego komentować! "Z kim przystajesz takim się stajesz" zgadzacie się z tym ? Ja osobiście troszeczkę tak lecz każdy ma swój rozum i myśli sam jeżeli nie che być jak osoba z którą przebywa to po prostu jest sobą , a nie od  razu staje się jak ta osoba. Papa do następnego





















Fot klik
Ogrodniczki- Next 
Buty- Miejski sklep 
Koszulka- Sinsey

You Might Also Like

0 komentarze