Ulubieńcy Maj ✿ | Kwiecień ☼ 2016

5/09/2016


Hejka na blogu dawno nie było ulubieńców więc zapraszam.☺


                Jedzenie i picie 

Z jedzenia na pewno jogurt waniliowy Danio. Jest taki pyszny. Mniam polecam! 
Herbata Lady Lipton ma smak..... wiosny ?  Tak właśnie tak jak zawsze ją pije wyobrażam sobie piękne drzewa owocowe z bielutkimi kwiatuszkami które są cudowne , a także moje ulubiony kwiaty tulipany♥





 

Danio waniliowy kocham go jest przepyszny smakuje jak budyń waniliowy heh. 
 

Mleko czekoladowe jestem fanką jedzenia  smaku czekoladowego , bardzo chciało mi się pić w lodówce znalazłam właśnie to mleko i tak zostało moim uzależnieniem. 


 
      Kosmetyki 
Tonik różany szukałam czegoś do twarzy na oczyszczenie jej po całym dni , a także rano gdy jesteśmy zaspani! Ten tonik jest z Avonu i kosztował na promocji jakieś 5 złoty? Jakoś tak i super się sprawdza nasza twarz jest odświeżona i do tego tonik jej nie wysusza wręcz przeciwnie zostaje taka gładka i nawilżona. 







 Baby lips bardzo lubię te pomadki. Miałam już 3 a ta jest z serii Dr. Rescue  Zostawia piękny bardzo jasny kolorek różowy a do tego fajnie chłodzi i nawilża. 

                       
       Kwiaty 
Hymm dość nietypowe ale okey! Kwiaty od zawsze jestem zakochana w tulipanach i to się nie zmieniło najlepsze wiosenne kwiaty. <3 


A także kocham białe kwiatuszki z drzewek owocowych są cudowne mam je cały czas w wazoniku .




                  Muzyka 
Jeśli chodzi o tą kategorię w tym miesiącu miałam bardzo dużo ulubieńców. 

One Direction- Olivia
Coldplay - Hymn For The Weekend Tom Odel- Anthor Love 
Alan Walker - Faded
One Direction- No Control 
 One Direction -Night Changes 
Avicii vs Nicky Romero - I Could Be The One (Nicktim)
Zayn- Pillowtalk 
Avicii - Waiting For Lov

    Filmy 
O pierwszym filmie wspominałam kiedyś w poście jest to film Zostań jeśli kochasz"
Żyłam tym filmem przez cały miesiąc! Bardzo polecam!


7 Rzeczy których nie wiecie o facetach 
komedia na której można się pośmiać , a także płakać polecam!!♥



                                                                       Papa do następnego ♥♥♥

You Might Also Like

0 komentarze