Pielęgnacja włosów ♥

5/30/2016



 Hej♡. Dziś innego typu post o pielęgnacji włosów. Myślę ,że wam się spodoba. Więc to tak moje włosy zazwyczaj były proste i nie zbyt ładne ale to się zmieniło po tym jak poczytałam ,zebrałam kilka informacji. Czesałam włosy gdy były suche i po tym też właśnie moje włosy były bardzo puszyste. Okazało się że włosów  kręconych nie należy czesać a jeśli już tak jak ja to robię gdy są mokre od razu po umyciu. I właśnie wtedy zaczęłam o nie bardzo dbać. Kocham je są takie urocze

✿✿A teraz kilka rad ode mnie dla was ✿✿
 Nadchodzą wakacje słońce ,słona woda nie będzie dobrze wpływać na twoje włosy. Dla moich włosów to najgorsza pora są wysuszone.
  • Jeśli chodzi o końcówki włosów to najlepiej nawilżać je olejkami ja posiadam Natura Silk Jedwabna  Kuracja. Całkiem spoko się spisuje 
  • Nie maluj włosów jeśli nie masz potrzeby to po pierwsze wysuszy włosy i zniszczy. 
  • Jeśli nie podcinasz włosów to zacznij to robić. Przynajmniej co 3 miesiące ścinaj, rozdwajające się końcówki. W jednym miesiącu rośnie 3 cm włosów więc co szkodzi ci podciąć 3cm  co 3 miesiące ?
  • Nie susz włosów suszarką ona także je niszczy. Pozwól im wyschnąć  naturalnie. 
  • Nie używaj prostownicy  ona wysusza, spala  ci włosy!!
  • Zawsze na noc związuj włosy! Wtedy będą Ci się wolniej przetłuszczać.
  • Nie związuj swoich włosów gdy są  mokre wtedy bardziej się niszczą
  • To co jesz też ma wpływ na twoje włosy :) 
  • Po umyciu nie trzyj włosów ręcznikiem! Delikatnie je dociskaj. 

























You Might Also Like

0 komentarze