May

5/04/2016




Gdy co dzień staje przed oknem z kubkiem kawy widzę jak przyroda budzi się do życia łąki porośnięte mleczami stokrotkami jest cudownie. To zawsze poprawia mi humor przed szkołą. Maj to jeden z moich ulubionych miesięcy przyroda budzi się wszędzie kwiaty, słońce,coraz cieplejsza pogoda.  Na mojej twarzy nie znika uśmiech gdy widzę tak piękną pogodę. Kocham wiosnę choć nie ukrywam wolę lato. To dwie moje ulubione pory roku. Ulubiony letni miesiąc to lipiec gdy zaczynają się wakacje które zbliżają się wielkimi krokami. Nie mogę się już doczekać! Zawsze mam inne wyobrażenie tak jak wakacje ludzi na filmach a gdy one nadejdą będę siedzieć w basenie i nic nie robić lub przed komputerem ewentualnie będę się opalać chce nabrać ładnej opalenizny bo trochę wyblakłam hahah ;D. Czasem wyskoczę na zdjęcia na bloga, mam mnóstwo pomysłów które zapisuje w kalendarzu.  Ale i tak kocham lato za to że mogę się lenić i nic nie robić. Nie tylko za to ponieważ latem w ogrodzie rosną truskawki, wiśnie, jabłka i inne owoce a także marchewka którą uwielbiam. To co kocham latem i wiosną :
 

Świeżo skoszona trawa , lody, wypady z przyjaciółmi, słońce, warzywa, owoce, basen, woda, spacery, długie dni, opalanie, lenistwo, słodycze, krótkie spodenki, sukienki, spódniczki, crop topy, kwiaty, okulary, zdjęcia, czas dla siebie, wolne, wakacje, brak nauki,
Oczywiście nie które rzeczy dotyczą lata nie wiosny!

No i w końcu od pewnego słońca wschodu. Uśmiechasz się i mówisz: Don't worry be happy i do przodu. ;]


Podczas zdjęć dopadła nas burza i padał deszcz bardzo się bałam masakra. Ale i tam wszystko było spoko!















Fot : klik
Bluzka - H&M
Getry - Miejski sklep 
Buty- Miejski sklep


You Might Also Like

0 komentarze