Zbyt wielu ludzi przecenia to, kim nie jest i nie docenia tego, kim jest.

4/02/2016






Czasami widzimy jak ktoś świetnie w czymś wygląda! I myślimy sobie ja też tak chce wyglądać ale ona ma świetną stylówkę! Po czym w domu przeglądamy naszą szafę i znajdujemy coś podobnego i myślimy o bosze jak ja okropnie wyglądam , "jaka jestem gruba, brzydka" ja także tak mam widzę koleżankę która ma idealną figurę i myślę sobie ja te będę tak kiedyś wyglądać a następnie zdaje sobie sprawę że jest zbyt leniwa by tak wyglądać! No i marzenie prysło ;c! Tak ale nie smutamy jestem taka a nie inna! Jestem jedyna w swoim rodzaju TY także!! Nie przejmujmy się tym że "ona jest ode mnie chudsza"  lub "ona jest taka ładna a ja nie ".

Gdy rano wstaje i staję przed lustrem też wytykam sobie swoje wady np. "Moje nogi są takie grube", lub "ahh te czerwone policzki" albo " mój garbaty nosek" ;c ale musimy szukać pozytywów np. ale moje włosy dzisiaj się super ułożyły!! Nie możemy mówić sobie o tym co nam się w nas nie podoba tylko musimy szukać to co jest w nas atrakcyjne np. usta, oczy, włosy, nogi itp! :) Nasz genialny mózg szepnie słówko no ale serce też dorzuci swoje 3 grosze. :)


Nie ma dwóch identycznych osób nawet bliźniacy nie są tacy sami. Ale każdy jest jedyny w swoim rodzaju! Jest idealny taki jaki jest!




„Zbyt wielu ludzi przecenia to, kim nie jest i nie docenia tego, kim jest.”


 „Chęć stania się kimś innym jest marnotrawstwem osoby, którą jesteś.”









































Spódniczka- H&M
Sweterek- Zara
Rajstopy-X
Buty-Miejski sklep 

Fot: Klik

You Might Also Like

0 komentarze