Z oczu optymistki!

4/30/2016




Optymiści po prostu nie dopuszczają do siebie czarnych myśli. Oni je kolorują,
czym? Mają magiczną kredkę jaką jest:uśmiech.

Optymistka, która spadła z huśtawki marzeń...

Często zmieniam się w realistkę. Wiem żeby nigdy się nie poddawać a jednak czasem nie wierze że coś mi się uda. Właśnie tak spadam z huśtawki moich marzeń, wypadam z bańki mydlanej.Chce żyć w mojej bańce mydlanej, w moim idealnym świecie w którym wszyscy i wszystko jest takie jak ja chce. Czyli mniej denerwujących ludzi, brak robactwa, słoneczne cieplutkie dni przepełnione radością, mój prywatny ósmy kolor tęczy, nienawiści lecz gdyby nie było jej świat byłby taki sztuczny. Wszystko co wymieniłam pewnie by mi się znudziło oprócz robactwa oczywiście nienawidzę robaków, pająków boshe wręcz jestem przerażona na samą myśl. Myślenie realnie bez marzeń szarobure przez jakiś czas taka byłam. Zmieniłam się w pozytywną osobę bo postanowiłam sobie tak. Ale gdy wy jesteście bardziej ponurakami to oczywiście nie grajcie na społecznościówkach mega pozytywnych osób gdy tak nie jest ludzie polubią was takich jacy jesteście.






















 Fot: Klik

Naszyjnik- Rosman 
Choker- alegro
Koszula - miejski sklep 
Buty- CCC
Spodnie Sinsey 
Crop Top- Espirit

You Might Also Like

0 komentarze