Niewłaściwe decyzje

4/17/2016



Czasem każdy bez wyjątku dostaje niespodziewaną wiadomość czasem miłą ale jednak są takie o których chcemy odrazu zapomnieć. Wiadomość od byłego chłopaka z tym że chce nas przeprosić za wszystko, przyjaciółka która chce nareszcie przyjedzie do Polski i chce nas odwiedzić itp.  Właśnie chodzi mi dzisiaj o te chwile w których jesteśmy smutni, zrozpaczeni, załamani lecz większość osób ukrywa swój ból aby nikt nic nie podejrzewał. Zakładamy maski aby ukryć nasz ból, smutek nie był zauważalny. Udajemy kogoś kim nie jesteśmy. Trzeba patrzeć na świat z pozytywnej strony. Moja przyjaciółka która ostatnio przetarła okulary powiedziała:
- jaki ten świat jest kolorowy
Hehe! Pozytywny ludzik! Ludzie nie chcą nawet szukać pozytywów swojego życia. Czasem ja także nie mam ochoty na nic chce mi się płakać bez powodu mój humor zmienia się o 101 stopni. Pewnie wam także. Ale nie możemy zapominać o tym że nasi rodzice nas kochają. Skoczysz z mostu przez jakiegoś debila który cię nie docenił. Pomyśl o swojej mamie która nosiła cię przez 9 miesięcy. Wychowywała przez wiele lat kocha cię i nie umiałaby bez ciebie żyć a ty tak po prostu rzucisz się pod pociąg? Najpierw musisz pomyśleć potem zrób (ja robie na odwrót w pewnych sytuacjach). W nerwach, zrozpaczeni sami nie myślimy racjonalnie lecz nie podejmuj niewłaściwe  decyzji


Mam już dość chodzenia do szkoły, nauki, wstawania, mijania na korytarzu niektórych fałszywych przyjaciół chcę już czerwiec pomimo tego że stracę kontakt z osobami na których mi zależy.  Pocieszam się faktem że jeszcze 68 dni do wakacji! Chciałabym bardzo podziękować Wiktorii za to że uratowała mnie ponieważ mój aparat nie działa ;( zdjęcia są rb jej aparatem bardzo dziękuje <3 (Klik ♥ )























Fot : klik

Koszula, buty - miejski sklep  
Ogrodniczki - Espirit

You Might Also Like

0 komentarze