Happiness is at hand

4/19/2016





Każdy kto myśli że nigdy nie był szczęśliwy nie ma racji  a beztroskie dzieciństwo nie przypominacie sobie go nie byliście szczęśliwi, jakiś jeden moment, sekunda w której na pewno byliście szczęśliwi. Każdy przechodzi załamke, gorszy dzień w którym wszystkiego mamy dość w tym momencie mówimy coś czego nigdy byśmy  nie chcieli powiedzieć naszym bliskim później tego żałujemy.Zawsze powinniśmy myśleć pozytywnie. Ale wiem że czasem się nie da. Każdy będzie, jest, był szczęśliwy! Szczęście jest w nas cały czas. Prawdziwe szczęście wypływa z naszego wnętrza, a nie pochodzi z posiadania rzeczy materialnych czy bycia z drugą osobą. Szczęście jest bezwarunkowe, ponieważ nie zależy od żadnej zewnętrznej rzeczy lub sytuacji. Szczęście jest stanem, do którego wszyscy dążymy, ale tylko niektórzy do niego docierają. Docierają do niego, ponieważ porzucili - ego!

Czemu większość z nas nie doświadcza tego uczucia? Odpowiedź jest prosta, ponieważ to wspaniałe uczucie jest przykryte przez negatywne uczucia i emocje, takie jak: poczucie winy, wstydu, bezsilności, żalu, strachu, złości, dumy. Uwolnij je, a doświadczysz ciągłego stanu szczęścia


Jeśli chodzi o mnie to ja będę w 100% szczęśliwa gdy w tym roku odbiorę moje świadectwo ukończenia 6 klasy z czerwonym paskiem tia mogę po marzyć! Nie wierze w to że tak będzie! :/ Ale marzyć zawsze można ;)! A wy jakie macie marzenia!?

Ostatnio jestem uzależniona od piosenki włączyłam ją przypadkowo i zakochałam się w niej jest cudowna bardzo polecam Tom Odell Another Love
Ogólnie bardzo podobają mi się jego piosenki jedna z nich jest z filmu "Zostań jeśli kochasz" w którym także jestem zakochana przepiękny film polecam jeśli go ktoś nie oglądał!























Fot: klik 

Kurtka- New Look
Sukienka - H&M 
Buty- X

You Might Also Like

0 komentarze