Friends!

4/27/2016



Cieszę się każdym dniem który mogę spędzić z przyjaciółmi. Dodaje mi to takiej energii do tego aby rano wstać i normalnie funkcjonować. To przyjaciele akceptują nas takimi jakimi jesteśmy to oni są dla nas oparciem w trudnych chwilach gdy łzy płyną po policzkach. To oni wiedzą o nas wszystko i nawet te głupie rzeczy a i tak nie odsuwają się od nas. Chociaż się kłucą to i tak zawsze się godzą. Zawsze mogą sobie ufać. Zawsze znajdą dla siebie czas.Osoba która zawsze w nas wierzy nigdy nie zwątpi.Zawsze próbuje nam pomóc.  Przezywacie się od "idiotek", "debili" ale i tak się kochacie jest to jedna z najważniejszych osób w życiu. Nie wątpiłam nigdy w przyjaźń damsko męską lecz już ją przeżyłam i nie wierze już w nią bo bardzo się rozczarowałam tym wszystkim.Gdy stracisz przyjaciela tracisz drugą połówkę siebie.

Trze­ba wielu lat by zna­leźć przy­jaciela, wys­tar­czy chwi­la by go stracić. 


















 Bardzo cieszę się z nowego wyglądu mojego bloga! Jest cudowny bardzo mi się podoba! A wam? Nad wyglądem pracowałam sama więc to podwójna duma! Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie ślad ;) skomentuj, obserwuj! Paa!♥
 
Kurtka- Bershka
Buty- Miejski sklap
Spodnie- X
 
 Fot : klik

You Might Also Like

0 komentarze