Zwalczamy stres!

3/28/2016



Stres ja nie umiem sobie z nim radzić gdy się stresuje odrazu moje policzki nabierają czerwonego odcieniu, robi mi się słabo, moje ręce trzęsą się i robią się zimne jak lód, do tego dochodzi jeszcze to że chce mi się płakać. A wy jak reagujecie na stres?


Często gdy idziemy na lekcje bardzo się boimy jakiejś kartkówki, testu lecz ja bardziej boje się odpowiadania przed klasą , odpowiedzi ustnej ponieważ moja klasa jest zdolna do wyśmiewania się i innych chamskich zachowań. Gdy mam jakąś odpowiedź ustną wszyscy się an mnie paczą co nie ułatwia. Nie lubię wypowiadać sie przed innymi wolę to napisać niż odpowiadać ustnie.


Hymm ja niedługo będę pisać test szóstoklasisty jak na razie sie tym nie przejmuje ale wiem że w dzień testu będę się tak bardzo stresować że połowę tego co się uczyłam zapomnę! Ale rano bez stresu z uśmiechem wstanę! A następnie................ coś zjem mm kocham jeść ;).


Nie bardziej prawdziwej miłości od mojej  miłości do jedzenia ;)





























Koszula- X
Buty - Daichmann 
Koszulka,spodnie - Miejski sklep  

Fot: klik

You Might Also Like

0 komentarze