Zmieniamy się ?

3/21/2016








Z perspektywy czasu widzę jak ludzie się zmieniają, jak tracimy z nimi kontakt zastanowiłam się ostatnio czy ja się zmieniłam? Tak i to bardzo!! Jestem inna a może taka sama tylko ludzie chcą abym się zmieniła może to inni oczekują mnie innej a tak naprawdę jestem sobą, a może nie jestem taka jak oni by chcieli bym była?  Wiem że czasem nie można ze mną wytrzymać wiele osób się o tym przekonało jak to jest gdy mam słaby dzień! Najchętniej chciałabym wtedy być sama bez nikogo! Nie chcę aby ktokolwiek był ze mną! Ale wtedy zawsze jest tona pytań "co się stało?". A ja odpowiadam "nic" bo nie chce opowiadać co tak naprawdę mi jest! Ale to źle ukrywać swoje uczucia płakać po nocach wtedy gdy nikt nie widzi naszego cierpienia!


Nie trzeba studiów, by wiedzieć, że wszystko, co dzieje się dookoła nas i wszyscy ludzie, których spotykamy w życiu wpływają na nie, na jego kierunek. Tym samym i na nasz rozwój, osobowość.
! Dojrzewa, popełnia głupstwa. Opowiem  wam jeden znany mi przypadek!
Normalny chłopak naprawdę "fajny" tak jakoś to określę :D! Zmienił się przez dziewczynę zaczął palić, pić a to wszystko tylko dla 'szpanu'! Heh to takie żałosne! Ale mniejsza o to :). Hymm czy warto robić coś dla tego że inni tak robią? Ktoś nas namawia na coś czego my nie chcemy ale robimy to bo nie chcemy być gorsi?? W wielu przypadkach tak właśnie jest.


"Czasem każdy dzień przynosi lęk"

,,Idziesz na dno, widzisz bagno, czasem życie się sypie. To czym żyjesz..to chwila…wpadasz w letarg..wszystko cię przytłacza..jednak musisz iść w przód bo cofnąć się nie da,,































Kurtka- H&M
Buty- Daichman 
Spodnie - Hause
Koszula - miejski sklep 
Koszulka- miejski sklep 
Fotograf : klik  ♥

You Might Also Like

0 komentarze