Ulubieńcy lutego 2016 ♥

3/04/2016

Hejka dzisiaj kolejni ulubieńcy tym razem lutego! Miłego czytania zapraszam!
        
      Kosmetyki 

Ostatnio polubiłam kremy do rąk! Jeśli chodzi o mnie zawsze mam bardzo suche ręce jakoś nie stosuje kremów itp ale polubiłam jeden z oriflame ma on miły zapach a także fajnie się go stosuje bo nie zostawia takiej powłoczki jak większość kremów :).

 





Kolejny ulubieniec kosmetyczny to lakier do paznokci w odcieniu miętowym bardzo go lubię i ostatnio tylko kilka razy nim malowałam ale kolor jest piękny (Rossmann)
 



Luty był miesiącem w którym mój nosek nie wyglądał zbyt dobrze bo miałam katar pomogła mi maść. Zaczerwienienie zniknęło po kilku dniach stosowania. Maść ta jest dostępna jest w aptece
          Filmy
                    Jeśli chodzi o filmy to ostatnio z koleżankami wybrałyśmy się na "Planetę Singli". Film jest naprawdę godny polecenia. Na filmie można zarówno płakać i się śmiać. Jest w pewnych momentach tak bardzo wzruszający że można płakać i płakać. Bardzo polecam


Kolejny film to "Carol" myślałam że film będzie bardziej interesujący ale się tu pomyliłam ponieważ oglądając go troszeczkę się nudziłam. Ale polecam obejrzeć :-)

No i ostatni film to The Daff ( ta brzydka i gruba) jest on z 2015 ale dopiero zebrałam się aby go obejrzeć no i padło na ten film bo bardzo mi się spodobał :-) 

                                                                           Muzyka 

 One Direction- History
Zaraz Larson- Lush Life
Sia- Electric heard :-) 


   Jedzenie, picie 

Hymmm w lutym dużo chorowałam więc jednym ulubieńcem będzie herbata z cytryną i miodem którą piłam nałogowo! 




W biedronce ostatnio spotkałam "Ptasie mleczko". Nie jestem jego fanką ale jeśli chodzi o to jest przepyszne.


No i ostatni ulubieniec żywnościowy to gruszki w których się zakochałam :3.
(Nie zdjęciu niestety zostały mi tylko 2 ostatnie) :") 

      Ubrania
   Takiego ulubieńca jeszcze nie było u mnie a mianowicie jest to miętowy sweterek który jest piękny wiosenny i bardzo efektowny do jakiejś zwykłej stylizacji (Allegro)





Szara bluza z napisem "Złota Dziewczyna" urzekła mnie jest oversizowa bardzo lubię takie luźne zwykłe bluzy pasują do wielu rzeczy :). ( Texiter Market) 


Świeczki 
W biedronce kupiłam świeczki  zapachu owoców leśnych! Zapach jest przecudowny po zapaleniu świeczki bardzo długo zapach pozostaje w pokoju. ♥


Cytaty 
                        
Kolejny nowy podtytuł czyli ulubione cytaty miesiąca z tym cytatem spotkałam sie na jakiejś stronie i postanowiłam go tu zapisać bo mi się spodobał jest bardzo prawdziwy i życiowy :-)

Nigdy nie możesz popełnić tego samego błędu dwa razy, ponieważ za drugim razem to nie będzie błąd, lecz Twój wybór…

  Chcę żyć,a nie istnieć….            


No i to już wszystko do następnego papa <3

You Might Also Like

0 komentarze