Spring ☼

3/25/2016




Dzisiaj dużooo czytania! Zapraszam! ;)


Skąd ludzie wiedzą co jest ważne a co nie ?  Jak to skąd? Przecież to człowiek. Istota doskonała! Może wszystko! Kocham cię. Ile to razy chciałeś/aś to usłyszeć? A ile razy usłyszałaś/eś? Zamknij oczy na 10 sekund i przypomnij sobie najpiękniejszą chwile w swoim życiu. Jeśli 10 sekund nie wystarczy to znaczy że niczego pięknego nie przeżyłeś ale nie martw się wszystko przed tobą. Tak naprawdę to nie ważne jak masz na imię i kim jesteś. Jesteś sobą i trochę kimś innym. Jestes mądra i głupia. Piekna i szpetna. Dobra i zła. Zmieniasz się w zależności od okoliczności ale zawsze jesteś sobą, jesteś prawdziwa/wy.  Niczego nie udajesz bo nikt cię tego nie nauczył. Szczerość nie raz prowadziła cię ku zgubie. Często nie umiemy odrużnić co jest ważniejsze.

W moim przypadku mogło by to wyglądać tak spotkanie ze znajomymi czy nauka i nowy post na blogu co wybrać coraz częściej odmawiam moim znajomym ponieważ blog zobowiązuje :). Ale to moje hobby które zajmuje "troche" (większość) czasu. Zostaje mi czas na naukę,prace domową oraz obowiązki domowe na które często nie mam ochoty i po prostu mi się nie chce bo moje lenistwo nie zna granic! :D

Na znajomych w okresie zimowym,jesiennym zostaje mi najmniej czasu lecz już mamy..... wiosnę jeju jak cudownie jak będzie już cieplutko takie letnie stylizacje na które mam tonę pomysłów ;).


Czasem muszę zrezygnować z facebooka czy twittera lub jakiś film który chciałabym obejrzeć  aby jechać na zdjęcia  bardzo,bardzo lubię jeździć ale czasem po szkole nie mam ochoty, jestem zmęczona ale i tak zbieram się i jadę ponieważ jest to dla mnie ważne i bardzo to lubię. Ale czasem tak jak ostatnio gdy zachorowałam niestety nie było postów bo nie dałabym rady z gorączką, kaszlem, katarem i bólem gardła. Lecz gdy byłam już zdrowa to musiałam nadrobić wszystko co bylo w szkole, napisać tone testów próbnych, kartkówek po których byłam tak bardzo zmęczona że nie dawałam rady! Ehh ;/. Zaniedbuje bloga. Wiem! Ale niestety nauka, szkoła, choroba i mój leń! Walczę sama ze sobą lecz to na nic nie umiem zmusić samej siebie do dodawania posta.
Teraz jestem pełna siły i motywacji do dalszej pracy na blogu <3! Niedługo koniec roku i posty będą regularne ;)

Dla mnie powinien być 1 tydzień wolnego co 2 tygodnie po to abym mogła przez 2 dni się wyspać i odpocząć być ogarniętą. A potem 2 dni na ogarnięcie szkoły i 2 dni na bloga zdjęcie i posty i w ogóle i ostatni dzień to odpoczynek lenistwo to co kocham robić czyli nic (lenić się)  hehe :'D.























Płaszcz- Zara 
Buty miejski sklep 
Spodnie- Sinsey 
Bluzka biała - H&M 
Fotograf : klik

You Might Also Like

0 komentarze