Sports ☺

2/29/2016






Przeglądam tony stron z inspiracjami na posta a może po prostu mogłabym napisać zwyczajne ,,Cześć,,?
No więc witam was dzisiejszej notatce!♥ W tle leci muzyka ja piję cieplutką herbatkę z cytryną oraz miodem. A przede mną jeszcze praca domowa i nauka na testy,kartkówki ehh :(. Ale dzisiaj nie o tym :D. Sport u mnie nigdy nie odgrywał jakiegoś wielkiego znaczenia. Oprócz w-f ( którego w mojej szkole jest za dużo :C) nie uczęszczałam na jakieś zajęcia poza lekcyjne które dotyczyły  sportu. Jakoś nigdy zbyt mnie to nie interesowało. Lecz gdy w 4 klasie mój nauczyciel od w-f się zmienił bardzo polubiłam w-f wręcz  kochałam na niego uczęszczać nie ważne czy była to siatkówka, piłka nożna czy ręczna po prostu ćwiczenie i granie sprawiało mi radość :). Teraz na w-f lubię chodzić wyłącznie gdy mamy lekkoatletykę lub siatkówkę  to jest spoczko ale ręczna,nożna i inne beznadziejne gry (t tylko moje zdanie:)  bosz proszę nie obrazu odechciewa mi się wszystkiego. Ale od jakiegoś czasu chciałabym mieć świetną kondycję lecz po prostu mi się nie chce ćwiczyć męczyć wiem że potem mamy z tego satysfakcje że osiągnęliśmy to sami bez pomocy
innych, że my w to włożyliśmy tyle pracy, tyle wysiłku. Gdy już osiągniemy cel możemy pochwalić się ludzią którzy w nas nie wierzyli śmiali się z nas że my nie damy rady lub że np. w naszym przypadku nie da się już nic zrobić jak to nie przecież jesteśmy ludźmi! Człowiek podobno jest istotą idealną.



 Nigdy nie możemy się poddawać jeśli w coś wierzymy możemy to osiągnąć swój cel jeśli będziemy wierzyć do końca. Nie możemy przejmować się innymi ludźmi którzy w to nie wierzą to MY musimy w siebie wierzyć. i nigdy się nie poddawaj czasem mówią ci że TY nie dasz rady ale możesz zdobyć cały świat nie będąc doskonałym tylko musisz w to uwierzyć.





 A tutaj widać moje poważne podejście do zdjęć (hehe :D)



















  Fotograf : Klik

Dresy (:P) - Miejski sklep 

Bluza - Cropp 

Buty - Level F

You Might Also Like

0 komentarze