Powróćmy do dzieciństwa ☺ czyli stary pamiętnik! ♥

2/23/2016




Wszystko może nas inspirować szkoła , lekcje, nowe buty,film, a może pamiętnik? Tak,tak o to mi chodziło pamiętniki z naszego dzieciństwa. Jako dziewczynka chyba każda z nas go pisała prawda? Ja także mój pamiętnik zawiera dużooo wspomnień związanych z rodziną lub przyjaciółmi! Ja opisywałam tam jak mijał mi dzień lub to jak martwiłam się o mojego kotka który nie wracał do domu (hehe =D) a także moje miłość z dzieciństwa hehe nie wyobrażam sobie jak by się ktoś dowiedział o tym co jest w tym pamiętniku to jest takie dzikie  masakra. Zbierałam także podpisy mojej rodziny. Pamiętnik traktowałam jako swojego przyjaciela któremu się zwierzałam i dochowywał on  tajemnicy. Bardzo się z tego cieszę że go pisałam ponieważ mam co teraz wspominać. Ostatni wpis do pamiętnika dodałam 13.05.2015r łał nawet nie wiedziałam że było to tak nie dawno. Zadajmy sobie teraz pytanie po co piszemy pamiętnik? A teraz każdy sobie odpowie na to pytanie! O czym pomyśleliście? Ja myślę, że ludzie piszą, żeby nie zapomnieć. Zapominanie jest naprawdę przerażające - tak wiele przeżyłeś, kiedyś było to dla ciebie takie znaczące - a wraz z upływem lat wspomnienia odpływają, bledną... Tracą na swojej wartości. To smutne. Ale jako dziecko nie pisałam dlatego żeby mieć co wspominać po prostu gdy bazgrałam w nim literki i rysunki to sprawiało mi to frajdę, radość. :D
Nieśmiało nu­cił do jej ucha ulu­bioną kołysankę. Ona kur­czo­wo trzy­mała się je­go ręki trzęsąc się. Bała się swo­jej przyszłości, bólu, łez, prag­nień. Nie chciała wychodzić po­za drzwi dzieciństwa. On otarł łzę z po­liczka i odszedł. Naucz się zma­gać sa­memu ze sobą, nie obar­czaj in­nych ciężarem włas­ne­go krzyża. Do­rosnąć trze­ba sa­memu bez pro­wadze­nia za rękę.






















 Fotograf: Klik

Spodnie,kurtka- H&M 

Buty- Deichmann

Sweterek- Sinsey 

 

 


You Might Also Like

0 komentarze