Obojętność boli najbardziej

2/20/2016








Był sobie ktoś i drugi ktoś (dziewczyna i chłopak) byli parą po kilku miesiącach coś sie popsuło no i koniec zerwali ze sobą. Ona rozpaczała a on miał to gdzieś nie obchodziło go to znalazł sobie nową. A na nią nie zwracał uwagi jak by jej nie było, jak by nic nie pamiętał co do niej kiedyś czuł. Dziewczyna się załamała zaczęła się ciąć aż w końcu nie wytrzymała psychicznie i rzuciła się pod pociąg! Chłopak wtedy zrozumiał że ją kocha. ( nie lubie takich opowieści to nie za bardzo dla mnie zrozumiałe jak tak można -_-)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Najbardziej boli nas obojętność osoby z którą kiedyś mieliśmy świetny kontakt, która mówiła nam że nas kocha. A teraz nie zwraca na nas uwagi nie okazuje uczuć. Nie wiemy nawet czy nas lubi zachowuje się jak byśmy nie istnieli. Ludzie potrafią ranić nie tylko gestem lub słowami ale i milczeniem. Moim zdaniem powinniśmy zapomnieć o takiej osobie która nie chce utrzymywać z nami kontaktu. Wiem że to nie jest proste ale z czasem można się do tego przekonać, przyzwyczaić... lub..... nie i nie wytrzymać tego wszystkiego i sięgnąć po np. Żyletkę czego nie próbujcie to okropny nawyk. Twoja skóra to nie papier a żyletka to nie nożyczki którymi tniesz papier nie rób tego to niszczy człowieka z czasem można zwariować z tego wszystkiego. Do wszystkich aniołków proszę nie tnijcie się! Wiem że to nie trafi do was tak że oo zobaczycie i odrazu przestaniecie ale przynajmniej spróbujcie! ;)


Elo ziomeczki :"D! Heheh moja okolica znowu pokryła się śniegiem. Ale na szczęście on już znika! Bardzo chciałabym aby była już wiosna. Teraz mam ferie ostatni tydzień :(. Przez pierwszy tydzień byłam chora więc nie dodawałam postów ponieważ nie byłam w stanie. Ale już jest dobrze! Więc powracam do was!





















 Fotograf: klik
Getry-X
Buty ,Koszula- Miejski sklep
Kurtka- H&M

You Might Also Like

0 komentarze