Uwierz w siebe!

1/23/2016





Niska samoocena, nie wiara w samego siebie? Hmm to może być spodowane  tym że w dzieciństwie wmawiano nam że jesteśmy do niczego lub nasi rówieśnicy nam dokuczali. Ale to nie jest ich wina ani to nie jest także to nasza wina. Ponieważ nie wiedzieli że to jest złe dla nas. Z czasem uwierzyliśmy w to i wmówiliśmy sobie w to że oni mówią prawdę. Ale to nie jest proces którego nie można odwrócić. Na sam początek musimy uwierzyć że damy radę wierzyć że to się stanie, że uda nam się pokonać naszą niską samoocenę. Hymm zacznijmy od małych kroczków pomalutku mój pomysł to powtarzanie sobie każdego dnia "Jesteś najlepsza", "Możesz wszystko", "Dasz radę".

~ Dla poprawy samooceny ważna jest siła pozytywnego myślenia ~

A co tm u was? Zgadnijcie kto pomylił datę ferii?? Tak, tak muła! Heh pomyliłam się prawie o miesiąc! Ugh!!! No ale jakoś wytrzymam jak wasze oceny bo ja ze swoich nie za bardzo jestem zadowolona :/ . Muszę się postarać na koniec roku. Zaczynam mieć dość całej nauki najchętniej bym tylko spała, jadła i praktycznie nic więcej na nic nie mam ochoty.  W czwartek mam imprezę choinkową raczej pójdę tak mi się wydaję hihi. A w piątek zgadnijcie co będzie..,., mojeeee urodzinyyy ! <3





















 Spodnie- X 
Buty- miejski sklep
Sweterek- X
Torebka-H&M 
Kurtka-H&M    

Fot:Klik

You Might Also Like

0 komentarze