Ulubieńcy grudnia 2015

1/20/2016

Hejcia mamy połowę stycznia a ja wyskakuję wam z   ulubieńcami grudnia heh ale myślę że się spodoba ;*
                          

                                               Książki         

   Dostałam na święta książkę "Jesteś cudem" przeczytałam ją bardzo szybko i naprawdę zakochałam się w   niej ja jako osoba która nie lubi czytać przeczytałam ją w tydzień(359 chyba) z bardzo dużym zainteresowaniem.♥


                                         Skarpetki      

Wybrałam się na zakupy ponieważ poszukiwałam butów (oczywiście kupiłam timberlandy ;D ale nie chodzi mi teraz o buty) weszłam do Pepco no i proszę państwa znalazłam piękne, cieplutkie, świąteczne skarpetki są idealne. Cudowneee!!



                                      Jedzenie,picie     

Jeśli chodzi o jedzenie to bardzo lubię ostatnio masło orzechowe. Nigdy nie byłam co do niego przekonana
ale teraz mmniam. <3 (przepraszam że na zdj w  słoiczku nie ma go juz za dużo heh)


 Jak to zimą jest zimno(oo tak Roksana Amerykę odkryłaś hahahaha ;D) i każdy potrzebuję jakiego
 ciepłego napoju którym się rozgrzeje w zimowe wieczory ja osobiście lubie jako to ja zieloną herbatę ale ostatnio przestawiłam się także  na czekoladę i to ona będzie ulubieńcem.<3





                                              Muzyka    

Obiecuję ci- Buka, Rahim, Natalia Nykiel
Zara Larsson, MNEK -Never forget you
One Direction- End of the day
One Direction- Perfect

                                               Kosmetyki

Hymm nad tym ulubieńcem zastanawiałam się dłuższy czas czy zaliczyć go do ulubieńców ale zdecydował że tak. Jakiś czas temu zamówiłam pałeczkę z Oriflame. Ma ona nam oczyszczać naszych nie przyjaciół hihi. Działa no tak średnio ale nadal ją testuję ponieważ nie często jej używałam bo nie miałam na co. Mam zamiar dalej ją testować.

  
Kolejny ulubieniec to 2 lakiery do paznokci bardzo
często malowałam nimi paznokcie.
Są bardzo efektowne. No i co ja będe o nich tu się
rozpisywać są spoko. <3

Filmy ( Chyba raczej bajki hehy)
Nie oglądałam w tym miesiącu zbyt wielu filmów.
Ale zebrałam się i wreszcie oglądnęłam bajkę (heh)
Małego ksiecia jest to prześliczna opowieść bardzo
warta polecenia.

Kolejna bajka to Hotel Transylwania 2 osobiście
bardziej podobała mi się 1 część ale 2 też całkiem
spoko ;).

Oglądałam także "Do szaleństwa" przepiękny film
który na początku wydał mi się trochę głupi ale potem
mega<3
 Paa♥

You Might Also Like

0 komentarze