My life, My problem

1/12/2016




Wczesne chodzenie spać ooooo nie to raczej nie dla mnie ja zazwyczaj nie mogę wcześnie usnąć. A tak w ogóle kto powiedział że noc jest od spania? Nie,nie proszę państwa. Noc jest właśnie od nieszczenia sobie życia. Od analiz tego co było już zanalizowane  miliony razy. Od wymyślania sobie dialogów na które nigdy nie będziemy mieć odwagi. Noc jest od wielkich planów, których i tak rano nie będziemy pamiętać. Noc jest od bólu głowy od mdłości od wyśnionych miłości. Tak właśnie jest ze mną wymyślam sobie historie,dialogi które nigdy się nie wydarzą ponieważ moja odwaga.... yyyy nie jestem odważna ;/.
Widzieliście nowy wygląd?? Sama go robiłam. Bardzo jestem z siebie dumna, ponieważ nie wiedziałam że wyjdzie tak cudnie(jak dla mnie mi sie podoba nie każdemu musi ;).) Hymm jeśli chodzi o takie info to dobiliście do 2000 wyświetleń. To takie magiczne liczby. <3























 Spodnie, buty- Miejski sklep
 Sweterek- H&M
Fotklik

You Might Also Like

0 komentarze