Kilka faktów o mnie ♥

1/17/2016







1. Nienawidzę kiedy ktoś zaczyna wybierać która z
moich przyjaciółek jest naj ładniejsza a która najbrzydsza.

 2. Nienawidzę kiedy ktoś próbuje powiedzieć mi co
robię źle w życiu albo blogowaniu. Kiedy wtrąca się w
nie swoje sprawy.
 

3. Więcej niż pół moich decyzji jest nie przemyślana.

4. Kiedy wiem , że muszę się uczyć zawsze
zaczynam być głodna.

5. Uwielbiam śpiewać . Wiem , że wyję ,
ale  to nie powstrzymuję mnie od codziennego śpiewania.

6. Nigdy nie będę za duża na filmy disney'a .

7.Kiedy wiem , że wyglądam źle do zdjęć robię brzydkie
miny aby to zakryć.


8. Jestem osobą która źle znosi krytykę.
Teraz  i tak jest już lepiej , ale choćby nie wiem
 jak się starała to i tak nie panuje nad sobą .






9 Kiedy mam zły dzień , każdy jest dla mnie
wrogiem

10.Nie lubię gazowanej wody.


11 Czasami mam takie dni kiedy po prostu nic
mnie nie obchodzi.

12.Zawsze chciałam mieć starszego  , śmiesznego
 brata z którym mogła bym się wygłupiać .

13. Co rano zastanawiam się czy nie udawać że
jestem chora aby tylko pospać sobie dłużej.

14 Mój humor często zależy od tego jaka jest pogoda.

15 Kiedy oglądam mój ulubiony serial  lub coś fajnego
w telewizje nie słyszę właściwie nic do ktoś próbuje do
mnie mówić.








Ogrodniczki- Espirit
 Buty- miejski sklep 

Bluzka czarna- Takko fashion 
Kurtka- H&M

You Might Also Like

0 komentarze