Jeans with flag USA

1/05/2016





Siema , elo ziomeczki ;') no to jest już 5 stycznia 2016 roku w czwartek muszę już iść do szkoły ;( .Jeju bardzo nie mogłam się doczekać aż skończy się 2015 bo nie oszukujmy się ale był to rok w którym miałam najwięcej załamek i bardzo dużo stresu ale nie będę opowiadać wam o moich przeżyciach (jak w ogóle można tak to nazwać °.-). Moi najbliźsi znajomi pewnie wiedzą , że w 2015 były dni w których byłam pozytywnie nastawiona na wszystko i cały czas się śmiałam bez powodu (jak zawsze heh ) i buzia mi się nie zamykała lub taki dzień w który `lepiej się nie zbliżaj´ i nic pomiędzy. W gronie osób którym ufam zachowuję się jak....... debil? Heheheh takkk. Bywały dni w których nie wiedziałam co mi w ogóle jest czemu się tak zachowuj?  (na moją nie korzyść czyli chciałam spać i nic nie robić byłam przygnębiona). Ale co było lepiej nie wspominać ~ͺ͵o. A dzisiaj stylizacja ze spodniami z flagą USA!! Ostatnio miałam problem z dobraniem stylizacji. Postanowiłam zrobić porządki w szafie i znalazłam te spodnie. Bardzo się ucieszyłam bo dawno ich nie miałam na sobie a wyglądają nadal bosko jak kiedyś do nich dobrałam zwykłą czarną bluzę aby było mi ciepło w ten......... bardzo, bardzo zimny dzień. Muszę przyznać że nie wiem jak mogłam żyć bez bloga. Nie wyobrażam sobie jak bym teraz mogłam przyjść ze szkoły i po prostu zjeść obiadek zabrać się za lekcje których jest mnóstwo obejrzeć ulubiony serial. Bardzo przyzwyczaiłam się że czasem (więcej niż czasem hihi)  po szkole gdy wrócę do domu zjem coś w pośpiechu, przebieram się w outfit, pakuję aparat i wychodzę z domu i jadę na zdjęcia kocham ten zabiegany stan<3. A po zdjęciach trzeba się wziąść za naukę ;(. A gdy już skończę przychodzi czas na obróbkę zdjęć napisanie treści posta :). Czasami robię to od razu po zdjęciach (jak nie mam dużo nauki) ale jednak nie wyrabiam się więc na drugi dzień to robię.  Najbardziej lubię gdy mam już gotowe zdjęcia i treść wtedy na spokojnie robię sobie herbatkę siadam do komputera i w kilka minut post gotowy!





















Spodnie-Miejski sklep
Rękawiczki- Pepco
Buty- miejski sklep
Kurtka- H&M
Czapka Takko fashion 

Fotograf:Klik♥

You Might Also Like

0 komentarze