Happy! ♥

1/08/2016





W tym szaro tęczowym świecie wszyscy potrzebują szczęścia. Dla niektórych szczęście to przyjaciele, rodzina, ukochana osoba, dobra ocena np 5 z maty (to moje marzenie hahaha). Nie powinniśmy podchodzić do życia zbyt poważnie czyli nie powinniśmy się przejmować drobnostkami, nie ważnymi sprawami, opiniami innych.Każdy z nas czasem był szczęśliwy. I czasem będzie szczęśliwy. Szczęście jest ulotne. Ale istnieje. Ci, którzy twierdzą, że nie i że nigdy nie byli szczęśliwi - robią z siebie ofiary i kłamią.Dla mnie szczęście jest czymś niezwykłym sprawiającym, że na mojej twarzy pojawia się banan(hihi) . Prawdziwego szczęścia nie da się kupic na siłę. Jeżeli już spotka nasz szczęście to trzymamy je przy sobie jak najdłużej możemy i staramy się nim cieszyć. Nie uważam pieniędzy za szczęście, ponieważ można za nie przekupić ludzi ,  ale gdy się skończą to wszyscy uciekają.Moim zdaniem każdy ma prawo do szczęścia. U mnie nareszcie padał śnieg nie za dużo ale padał na zdj nie ma go poniewaz padał w nocy a do rana niestety się roztopił :(. Mam nadzieję że znowu się pojawi ale na dłużej :).
U mnie nareszcie pojawił się śnieg. Bardzo się ucieszyłam bo zdjęcia w tle gdzie jest śnieg ❤_❤ojeju!! Nareszcie zrobiło się także cieplej niż gdy nie było śniegu. ❤ Jest superr! ❤
Ps.1 681 Wyświetleń <3 



















Getry- miejski sklep
Sweterek - H&M
Buty- miejski sklep  
Fot           .klik 
 


You Might Also Like

0 komentarze