Czas płynie coraz szybciej

1/26/2016




Czas mija coraz szybciej pamiętam jak dzisiaj gdy mama pierwszy raz zaprowadziła mnie do przedszkola a następnie do kl "0" i 1,2,3,4,5 i teraz już kl 6 (najgorsze to że jestem ostatnim rocznikiem który pisze test szósto- klasisty ;c.) Tak w ogóle to przed chwilą zaczynałam moją przygodę z blogiem a teraz pisze dla was chyba 19 post. Nie mogę w to uwierzyć jak czas szybko mija. Nie mogę tego pojąć nie chcę tak szybko dorosną ;(. Nie wyobrażam sobie siebie dorosłej , podejmującej ważne decyzje. We mnie raczej zawsze będzie czastka takiego debila. (Hyhy). Przed chwilą pisałam tego posta, przed chwilą byłam na zdjęciach a wy już go czytacie. Jakie to........... nie zrozumiałe 0.0.


















 Spódniczka-miejski sklep
Buty-CCC
Kurtka-H&M
Bluzka- Hause

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ja niedawno byłam w podstawówce, a tu za rok będe kończyć gimnazjum :D

    http://saynika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń