Słaba organizacja-cała ja!

12/05/2015




 




Jestem bardzo nie zorganizowaną osobą. Nie umiem zaplanować sobie odpowiednio czasu.Cały czas nad tym pracuję np. Zrobiła sobie taki duży kalendarz prawie na pół ściany i zapisuję tam ważne testy, kartkówki i teraz nawet spoko jest. Hymm gdy wracam ze szkoły to jest już 15;30 albo jeszcze później a z pracą domową , nauką to siedzę nawet czasem do 11 w nocy masakra a rano taka zaspana. Ostatnio próbuję to zmienić! Już niedługo święta ojeju jak suuuperrr macie już pomysły na tegoroczne prezenty? Co byście chcieli dostać ? Ja sama nie wiem nie mam żadnych pomysłów na ten rok. ♥






















Koszula-Takko fashion Spodnie-Miejski Buty-Level F Czapka Takko fashion 
                              Fotograf Klik♥

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ja proszę rodziców o bilet na koncert Biebsa :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym bardzo chciała na koncert ale wątpię w to abym na niego pojechała \Dziękuję za komentarz ♥

      Usuń