Czy można żyć bez wybraźni ?

12/30/2015


            





Hejka! Dzisiejsze zdjęcia zostały zrobione gdy było bardzo zimno. A moja stylizacja ehhh też sobie wybrałam bardzo fajnie! Dla mnie odczuwalność to jakieś -50 albo jeszcze więcej heh. Taa a było chyba 0°C lub -3 nie jestem pewna. Ale przyjdźmy do tematu dzisiejszego posta. Czyli Wyobraźnia - jest człowiekowi bardzo potrzebna ponieważ dzięki niej nasze życie jest kolorowe bo raczej trudno jest namalować tęcze ołówkiem. To tak jak w wyobraźnią np. Gdy mam wolny dzień sięgamy po książkę gdyby nie było wyobraźni czytanie było by nudne i bezsensowne ( dla niektórych i tak jest nudne ). Możemy sobie wyobrazić jak wygląda główny bohater i jak wygląda okolica w której się znajduje. Dobrym przykładem jest także główna bohaterka Ani z Zielonego Wzgórza która pomimo tego że straciła bliskich to dzięki wyobraźni poradziła sobie z tym wszystkim. Dzięki wyobraźni także możemy rozwiązywać problemy. Wiele razy musimy podjąć ważną dla nas decyzję. Staramy się wtedy wybrać najlepszą dla nas opcję. Rozważamy różne drogi, Szukamy plusów i minusów, wyobrażamy sobie skutki naszych postanowień. To właśnie wyobraźnia pomaga nam przetrwać trudne chwile, wypełniamy nią wolny czas. Jest niewątpliwie potrzebna w życiu każdego człowieka.




















                                           Fotograf : klik♥

 Buty,koszula-Miejski sklep Kurtka- Bershka 

Bluzka czarna- Takko Fashion  Getry- H&M

You Might Also Like

0 komentarze