Ugly Day :( and boyfriend jeans

11/16/2015

Hejunia! C tm u was ? U mnie masakra. Dzisiaj rano jak zawsze z ,,uśmiechem na twarzy wstałam do szkoły,,. Wszystko było spoko do póki nie zaczęła mnie boleć głowa na 6 lekcji i zaczęłam się źle czuć. Po lekcjach gdy byłam juz w domu zmierzyłam sobie gorączkę okazało się że mam juz 38 stopni. Więc położyłam się do łóżka wzięłam laptopa i zaczęłam przerabiać zdjęcia na bloga. Więc teraz sobie leżę i popijam herbatkę zielona o smaku ananasowym bardzo ją lubię. ♥ Nie wiem czy pójdę jutro do szkoły ale powinnam iść ale zależy od tego jak będe się czuć. Dzisiejsza stylizacja jest jedna z moich ulubionych :)










Spodnie-H&M Sweterek-New Look Buty-Miejski sklep

                                                       Paaaaaaaaaa ♥ 

You Might Also Like

0 komentarze