Sleep :)

11/27/2015


Hejkaaa!Ten tydzień to dla mnie masakra. Było tak bardzo zimno a śniegu jeszcze nie ma :(. Codziennie wstawałam rano było jeszcze ciemno i zimno. Całymi dniami czułam się jak nie żywa. Jestem bardzo zmęczona po tym..... ciężkim tygodniu. W środę miałam próbny test  szóstoklasisty myślę że dobrze mi poszedł ale nie jestem pewna , ponieważ z z maty nigdy nie dawałam sobie rady. Jutro sobie odpocznę i w niedzielę także jej. (jutro też post będzie :)). Tak bardzo nie mogę się doczekać świąt. Dlatego że będzie wole jejjjj i prezenty i wogóle ten świąteczny czas nie mogę się go doczekać.















Kurtka- H&M Buty-Miejski sklep Spodnie-Sinsey Bluza- Miejski sklep
                                             ♥    Naj fotograf:  
                                           Klikk ♥♥
                                                        Do zobaczenia ♥Kiss♥

You Might Also Like

0 komentarze