Im Princess!

11/09/2015

Hejka! ?Witam was w kolejnym poście! Bardzo się cieszę że założyłam tego bloga!Więc tak zawsze  jako mała dziewczynka chciałam w przyszłości zostać księżniczką i znaleźć swojego księcia na białym koniu pewnie połowa z was także! :) Ale zrozumiałam już że nigdy takie coś się nie zdarzy :\. Gdy byliśmy dziećmi wszytko było takie..... proste? Takk to odpowiednie słowo a teraz nauka, problemy i wiele innych trudnych słów :).Chcieliśmy dorosnąć a teraz pewnie chcemy być znowu dziećmi. Nie mówię że ja jestem nie wiem jak bardzo dojrzała ale po prosu tak jest że gdy mamy 5 , 6 lat to chcemy szybko dorosnąć i chdzić do szkoły i w ogóle uczyć się poznawać świat.Ale nie wiedzieliśmy że to takie trudne.Brakuje mi tego, że moim jedynym zmartwieniem było zgubienie ulubionej lalki :(.Teraz jest szkoła, nauka, dojrzewanie, problemy i niezrozumienie ze strony innych. Powinniśmy cieszyć się życiem pomimo tego że nie jesteśmy już małymi dziećmi. <33!  














Płaszczyk-Zara Buty-Miejski sklep  Spodnie H&M 
Paaaa ♥

You Might Also Like

0 komentarze